“Katastrof!!!”
Omdöme om Doktor Glas

Doktor Glas
Boka med
Doktor Glas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 214 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Från att ha varit en av de bästa krogarna i Linnestaden har den nuvarande ledningen kört stället i botten.
Dålig kommunikation o personal som inte fått info om meny o sortiment. Den soliga terassen garanterar fullsatt på sommaren men kompenserar inte för usel mat o dålig service. Undvik.

Tack KarlssonL

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Riktigt trevligt ställe: loungeig och mysig inredning, god mat, goa drinkar, serviceminded personal. Går helt klart hit igen!

Tack Andrea B
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Doktor Glas känns som att vara hemma i ett mysigt vardagsrum och passar perfekt om man vill ta ett glas efter jobbet på vägen hem. Personalen är trevlig och after work priserna på fredagar är bra.

Har käkat tre burgare och senaste gången chili och ost och chark bricka. Maten är sådär. Helt okej men inte heller någonting man jublar över.

Som ett ställe att ta ett glas på däremot ett av de bättre ställena på Linnégatan.

Tack sukigbg
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe att ta ett glas bubbel. Glad och go personal. Mysig uteservering och fin miljö inomhus.

Tack Lena V
Omdömet skrevs 6 november 2017

Vi bokade bord och blev fler än vi väntade oss. Personalen flyttade oss, efter att ha frågat, till ett bättre bord, så snart det blev ledigt. All servispersonal håller bra koll och är tålmodiga trots röriga beställningar, lite dryg attityd och speciella krav. Vi delade på fina rätter vid mitten av bordet. Variationen är utmärkt och några rätter är fantastiska, andra mer ordinära. Vinlistan är bra prissatt och man hittar något man tycker om. Bra champagne (castellane) för 400 kr är unikt och svårt att motstå, även till lunch. Inga pekpinnar utan bara skönt bemötande, lätthanterade notor och man känner sig alltid välkommen tillbaka.

Tack staffan2017

Resenärer som tittade på Doktor Glas tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Doktor Glas? Berätta vad du tyckte!