3 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Priceline123 US$
getaroom.com127 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Vid incheckning kändes det som en begravning mörkt och receptionisten kändes, som hon jobbade som Skatteverks handläggare el från ett socialkontoret ( tråkig och grå med andra ord)

Rummet junior svit var mycket fint stort och rymligt. En stor och fin balkong där solen gick ner toppen rum med andra ord på vån 11.

Vi besökte tak poolen och även inomhus poolerna härligt! Vi var där vid 15 tiden så lugnt o skönt. Trevlig personal.
Dock en besvikelse.. när vi skulle beställa några drinkar på takbaren så gick det inte att sätta upp notan på rummet utan blev hänvisade till en bar inomhus som inte hade några drinkar! Kom igen detta var riktigt usel service. Ett tips är att be gästen gå in och göra betalningen ( sätta upp på rummet) men att utomhus fixar dom kundens önskemål. Eller Varför är ni inte bara smidiga låt gästerna beställa vad dom vill ute och lös det bara!! Det går överallt annars. Detta är ett fint hotel borde kunna lösa såna enkla saker.( vi hoppade över drinkarna pga detta)

Frukosten var god och inget att anmärka på.

Personal vid utcheckning var glada och då kändes det som glädjen hade nått receptionen :)

Sammantaget fint hotel MEN det ” lilla extra” saknades helt klart

2  Tack danielmX8196PM
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Bokade här för att fira min födelsedag.

Hon som jobbade vid incheckningen var ingen med snabbhet och charm.

Rum:
Vi hade Juniorsvit med balkong- stort och bra rum med både dusch och badkar. Trevligt med balkong och kvällssol.

Tyvärr så var både säng och kuddarna dåliga. Har bott i dubbelrum förut och har vart nöjd med både kuddar och säng då.

Vi var uppe och bada i poolerna, saknade bubblor i poolen.
Vi tänkte köpa en drink i baren på taket men vi kunde inte sätta upp det på rummet. Vi blev besvikna så det blev ingen drink.::(

Middag: Vi blev väl mottagna av Sassa (tror jag hon hette).
Vi beställde Steak sandwich/ hamburgare, efterrätt Creme brulee/ eton mess.
Det var gott och vi blev mätta.

Frukosten:
Äggröran smakade inget, baconet lite för stekt.
Melon fanns inte alls.

Trevlig receptionist vid utcheckning.

1  Tack missepissen
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fint hotel, härlig roof top bar och spa. Maten i restaurangen på hotellet var väldigt god. Enkelt att ta sig in till city med Älvsnabben som var gratis. Vänlig bemötande av all personal, enkelt att parjera utanför hotellet.

Tack X5975YZmarieb
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hotellet erbjuder välfylld frukostbuffé och skön exklusiv takbar i solnedgången. Ett par bubbelbad inomhus och ett litet badkar precis bredvid baren ute ger det lilla extra som få hotell har i Göteborg.

Tack polsso115716
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Frukosten är dyr o inte värd det priset blev missnöjd.spaet är fint,rumet var rent o fint,ljud från korridoren hördes.mycket folk på hotellet så tog långtid o checka in.läget är hyfsat inte mycket som finns o göra/äta i närheten.

Tack FredrikE553