3 personer tittar på det här hotellet
Destinia.com
Priceline163 US$
Hurb167 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Bokade här för att fira min födelsedag.

Hon som jobbade vid incheckningen var ingen med snabbhet och charm.

Rum:
Vi hade Juniorsvit med balkong- stort och bra rum med både dusch och badkar. Trevligt med balkong och kvällssol.

Tyvärr så var både säng och kuddarna dåliga. Har bott i dubbelrum förut och har vart nöjd med både kuddar och säng då.

Vi var uppe och bada i poolerna, saknade bubblor i poolen.
Vi tänkte köpa en drink i baren på taket men vi kunde inte sätta upp det på rummet. Vi blev besvikna så det blev ingen drink.::(

Middag: Vi blev väl mottagna av Sassa (tror jag hon hette).
Vi beställde Steak sandwich/ hamburgare, efterrätt Creme brulee/ eton mess.
Det var gott och vi blev mätta.

Frukosten:
Äggröran smakade inget, baconet lite för stekt.
Melon fanns inte alls.

Trevlig receptionist vid utcheckning.

1  Tack missepissen
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fint hotel, härlig roof top bar och spa. Maten i restaurangen på hotellet var väldigt god. Enkelt att ta sig in till city med Älvsnabben som var gratis. Vänlig bemötande av all personal, enkelt att parjera utanför hotellet.

Tack X5975YZmarieb
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hotellet erbjuder välfylld frukostbuffé och skön exklusiv takbar i solnedgången. Ett par bubbelbad inomhus och ett litet badkar precis bredvid baren ute ger det lilla extra som få hotell har i Göteborg.

Tack polsso115716
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Frukosten är dyr o inte värd det priset blev missnöjd.spaet är fint,rumet var rent o fint,ljud från korridoren hördes.mycket folk på hotellet så tog långtid o checka in.läget är hyfsat inte mycket som finns o göra/äta i närheten.

Tack FredrikE553
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Betalade för en svit, men var inte sängplatser till alla bokade, utan fick be om detta. Ingen tid i wellnessavelningen. Dåligt bemötande av personalen i receptionen, ingen kundservice alls. Skulle inte boka ett rum här igen.

1  Tack fridas769