4 personer tittar på det här hotellet
Priceline120 US$
Radissonhotels.com120 US$
Prestigia.com133 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fint hotel, härlig roof top bar och spa. Maten i restaurangen på hotellet var väldigt god. Enkelt att ta sig in till city med Älvsnabben som var gratis. Vänlig bemötande av all personal, enkelt att parjera utanför hotellet.

Tack X5975YZmarieb
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hotellet erbjuder välfylld frukostbuffé och skön exklusiv takbar i solnedgången. Ett par bubbelbad inomhus och ett litet badkar precis bredvid baren ute ger det lilla extra som få hotell har i Göteborg.

Tack polsso115716
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Frukosten är dyr o inte värd det priset blev missnöjd.spaet är fint,rumet var rent o fint,ljud från korridoren hördes.mycket folk på hotellet så tog långtid o checka in.läget är hyfsat inte mycket som finns o göra/äta i närheten.

Tack FredrikE553
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Betalade för en svit, men var inte sängplatser till alla bokade, utan fick be om detta. Ingen tid i wellnessavelningen. Dåligt bemötande av personalen i receptionen, ingen kundservice alls. Skulle inte boka ett rum här igen.

1  Tack fridas769
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra hotell i ett område som är lugnt då det är arbetsplatser/forskning och inget ”stök”
Finns en färja som enkelt tar dig till stan o vissa av dessa är avgiftsfria men att åka buss funkar oxå med bara en liten promenad

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack peterbZ5477XR