4 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Radissonhotels.com120 US$
getaroom.com124 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hotellet erbjuder välfylld frukostbuffé och skön exklusiv takbar i solnedgången. Ett par bubbelbad inomhus och ett litet badkar precis bredvid baren ute ger det lilla extra som få hotell har i Göteborg.

Tack polsso115716
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Frukosten är dyr o inte värd det priset blev missnöjd.spaet är fint,rumet var rent o fint,ljud från korridoren hördes.mycket folk på hotellet så tog långtid o checka in.läget är hyfsat inte mycket som finns o göra/äta i närheten.

Tack FredrikE553
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Betalade för en svit, men var inte sängplatser till alla bokade, utan fick be om detta. Ingen tid i wellnessavelningen. Dåligt bemötande av personalen i receptionen, ingen kundservice alls. Skulle inte boka ett rum här igen.

1  Tack fridas769
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Bra hotell i ett område som är lugnt då det är arbetsplatser/forskning och inget ”stök”
Finns en färja som enkelt tar dig till stan o vissa av dessa är avgiftsfria men att åka buss funkar oxå med bara en liten promenad

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack peterbZ5477XR
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Vistades för andra gången på det här hotellet. Förra gången, då hotellet var helt nytt, fick det full pott av mig och familjen. Nu 7-8 år senare har tyvärr betyget sjunkit något och hotellet känns inte lika lyxigt och välkomnande som första gången -kan bero på personalen i bl a receptionen som verkade något okunnig om rutinerna de har på hotellet. Bl a vilka rutiner som gällde vid lån av rock o tofflor till spa-avdelningen. Detta hade ingått vid vår förra vistelse, men nu gällde det enbart vissa typer av rum som hade denna servicen, så nu måste man hyra detta för ett visst belopp som de inte visste om det gällde för hela vistelsen eller enbart per dygn. De hörde dock av sig för återkoppla över en timme senare, men då var vi redan på väg till relaxavdelningen så då kändes det lite sent eftersom man numera måste boka tid för att vara på avdelningen och då får man bara vara där en timme -gäller antagligen pga Corona.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 4a8wr7e8rk