3 personer tittar på det här hotellet
Agoda.com121 US$
Priceline121 US$
Hurb137 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Vistades för andra gången på det här hotellet. Förra gången, då hotellet var helt nytt, fick det full pott av mig och familjen. Nu 7-8 år senare har tyvärr betyget sjunkit något och hotellet känns inte lika lyxigt och välkomnande som första gången -kan bero på personalen i bl a receptionen som verkade något okunnig om rutinerna de har på hotellet. Bl a vilka rutiner som gällde vid lån av rock o tofflor till spa-avdelningen. Detta hade ingått vid vår förra vistelse, men nu gällde det enbart vissa typer av rum som hade denna servicen, så nu måste man hyra detta för ett visst belopp som de inte visste om det gällde för hela vistelsen eller enbart per dygn. De hörde dock av sig för återkoppla över en timme senare, men då var vi redan på väg till relaxavdelningen så då kändes det lite sent eftersom man numera måste boka tid för att vara på avdelningen och då får man bara vara där en timme -gäller antagligen pga Corona.

Tack 4a8wr7e8rk
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Tänk på att frukosten i vissa fall tydligen kan vara fullbokad - alltså trots att hotellet har plats för gäster så finns det inte plats på frukosten. Vi blev erbjudna att köpa roomservice istället. Barn under 4 år får inte vara i poolen överhuvudtaget - detta framgår inte på hotellets hemsida. Vi hoppades därför att vårt rum skulle ha badkar men vi fick tyvärr ett rum med dusch (det framgick inte vid bokning om man skulle få dusch eller badkar).

Vi bokade ett dyrare rum på hög våning (givetvis förutsätter man få en utsikt) men kunde inte se något annat än en vägg utanför (det enda) fönstret. Kunde lika gärna bott på våning 1 för billigare peng.

Tänk även på att hotellets parkeringar kan vara fulla (det fanns verkligen inte många) och man då får parkera i parkeringshuset som kostar typ 250 kronor/dygn.

Vid bokning fick vi ett pris på rummet och det lades sedan till 250 kronor för ”skatter och avgifter”. Jag är inte van vid detta i Sverige, men ofta är det ju sådana tillägg utomlands. Jag frågade i receptionen vad det var för skatter som tillkom, svaret blev ”jag vet inte. Det framkommer säkert på fakturan sen”.

Som tur var hade vi möjlighet att avboka hotellet kostnadsfritt, vi lämnade direkt och kommer absolut inte att återkomma.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack juliapR8153DX
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Snyggt hotell med proffsig och kunnig personal.
Dock så blev vi besvikna då vi hade bokat kingzise bed på våning 10.
Vi fick 2 enkelsängar bredvid varandra som gled isär.
Märkligt bemötande av en man vid incheckningen då vi ej fick äta frukost tillsammans, vi var 4 personer.
Det löste sig dock, när jag markerade mitt ogillande och krävde gemensam frukost då vi bokat för 4.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Eva Å
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Mycket bra och rent hotell med bra service. Enkelt att ta sig från hotellet in till stadskärnan antingen via buss eller gratisfärjan. Något litet spa men rent och lugnt samt ett plus att barnen fick vara med där på dagtid.

Tack niklaswestersthlm
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Upplevde missvisande information om SPA-avdelningen. Det framgick av bokningen att det var inkluderat. Dock inkluderade SPA-besöket ej morgonrock vilket heller inte fanns på rummet. Baren på taket var dessutom stängd då vi bodde där en söndag (framgick ej vid bokning). Upplevde därmed reklamen för ”den franska upplevelsen på taket” som något skrattretande.

Tack 57u106aivv