Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
Priceline107 US$
eDreams107 US$
Orbitz.com107 US$
getaroom.com111 US$
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Personalen i receptionen hade ingen "vi löser problemen attityd". Utan verkade inte bry sig så mycket om att vi inte kunde få nycklar till rummet på 2timmar. En stackars nyanställd försökte hjälpa oss men hade antagligen inte utbildningen/erfarenheten för att lösa problemet.
Dom skyllde på "problem med systemet" medans ett 15-tal andra gäster checkades in utan problem samtidigt.

På resturangen där vi köpt till 3-rättersmiddag så var det ingen presentation av menyn alls utan vi fick endast beställa dricka sen helt plötsligt blev vi serverade mat.

Upplevelsen på hotellet var inte alls i klass med priset vi fick betala.
Blir tyvärr inga fler besök på just detta Radisson hotel.

Tack Resaren2021
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mycket bra bemötande av personal i ALLA sammanhang!
Med tanke på att vi gjorde en shoppingresa borde vi bott mer centralt men det är ju inte ert fel. Vi utnyttjade inte SPA avdelningen vilken säkert va en hit. Båda mina tjejer tränar och de var något besvikna på det lilla gymmet. Trots lite gnäll kan jag varmt rekommendera hotellet med personalens goda bemötande!

Tack tx0hg6rmg5
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Åkte hit mestadels för spa avdelningen som inte ens va fulla funderande. Båda bubbelpoolerna var trasiga! Och ingen som uppmärksamma detta trotts att vi påpekade det ett x antal gånger, utan man blev hänvisad hela tiden till någon annan som ”ska kunna detta och den skulle komma snart”. Väldigt besviken eftersom man betalar mycket per natt och åker långt till er.

Tack Aarr91
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Bokade två nätter i juli, deras lite bättre rum på nionde våningen har medioker utsikt mot tomma kontorslokaler. Området helt dött på helgerna. Rummen ganska små kanske 20-25 kvm. Frukost är man på förhand tvungen att boka tid?! Fick bli kl 7 på morgonen sön-mån för det fanns bara sena tider och då går hela dagen bort. Spa då? Samma sak här du får boka en timme! Trodde de skojade med mig. Fick bli kl 19 mitt på middagstid då det annars var fullt.

Trevligt bemötande vid incheckning. Vill du parkera går det bra på gatan utanför obevakat två dagar för ca 500kr

Summan av det hela: räkna inte med att avnjuta din frukost när du vill och vill du gå på spa så har du en timme på dig, hinner knappt bli torr bakom öronen…

Rekommenderar starkt ett annat hotell i denna stad så får du garanterat mer valuta för pengarna

Tack 693henrikj
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Trevligt hotell med bra läge om man hittar dit . Trevlig personal ,
Mycket bra frukost. Tyvärr så var städningen under all kritik när vi kom tillbaka till hotellet andra dagen . Vilket drar ner betyget.

Tack swenzz0n