Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
Hotels.com119 US$
Trip.com120 US$
CheapTickets119 US$
Travelocity119 US$
ZenHotels.com133 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 546)
Filtrera omdömen
1 547 resultat
Medlemsbetyg
721
606
142
54
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
721
606
142
54
24
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2530 av 1 547 omdömen
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Långsam in och utcheckning. Behöva förklara samt övertyga personal varför vi som föräldrar önskar att få nyckeln till att kunna låsa mellan våra ”connecting rooms” gentemot barnen. Argument som att vi endast har en nyckel. Som kund bryr vi oss inte. Vi sa att vi betalar gärna deposition för nyckeln. Vi fick nyckeln till slut och kunde lämna tillbaka dem som överenskommet.
Bra där, men det skall inte vara en diskussion. Kunden i fokus så länge hotellet inte äventyrar säkerhet är min åsikt.

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Jari H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Team Riverside, Other på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2021

Hej Jari H,

Stort tack för din feedback!

Det är tråkigt att höra att saknaden av en nyckel ställde till det för er och att det gick långsamt vid incheck och utcheck. Vi alla vet att nycklar är värdefulla och vi har inte som vana att dela ut nycklar till våra gäster vilket antagligen är varför vår kollega agerade som den gjorde. Vi ska verkligen tänka på detta i framtiden!

Vi hoppas att ni fick en fin vistelse trots allt och att vi får en ny chans i framtiden.

Bästa hälsningar,
Linda
Team Riverside

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 april 2021

Hotellet låg på ett lugnt läge vid Eriksberg i Göteborg.
Fick uppgraderat rum på 11:e vån i rymligt rum.
Mycket god middag i restaurangen och mycket god och riklig frukost på morgonen.
Personalen var trevlig och tjänstvillig.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Elisabeth J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Team Riverside, Other på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej Elisabeth,

Stort tack för dina fina ord om din vistelse, det gläder oss att ni trivdes! Vad roligt att läsa att ni var nöjda med allt från maten, rummet och servicen.

Vi önskar er varmt välkomna åter!

Bästa hälsningar,
Linda
Team Riverside

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 april 2021

Bra hotel med gångavstånd till Lindholmen Sience Park. Möjlgheter att ströva utanför hotellet i hamnmiljö. Mycket personligt och trevligt bemötande av personal och skön säng. Vet att baserat på tidigare vistelser att hotellet har bra restaurang, som tyvärr var stängd pga Corona då jag anlände denna gång.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Orsby
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Team Riverside, Other på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2021

Hej Orsby,

Stort tack för dina fina ord om vårt hotell och service, det gläder oss att ni trivs här! Det stämmer att vår restaurang håller stängt på söndagar, vi hoppas på att kunna öppna ha det öppet alla dagar inom kort.

Hjärtligt välkomna åter!

Bästa hälsningar,
Linda
Team Riverside

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Röklukt samt hög musik hela natten lång i två dagar. Inte värt pengarna. Personalen löste problemet till slut men då vart det redan försent, vistelsen var förstörd. Vi fick ingen kompensation eller något heller vilket hade uppskattats.

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack Ardi K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Team Riverside, Other på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2021

Hej Ardi K,

Tack för att ni valde att bo hos oss!

Vi beklagar er upplevelse på rummet, vi tycker det är så tråkigt när andra förstör för gäster som er. Vi vill att ni ska veta att vi tog er situation på högsta allvar och försökte lösa det så gott vi kunde. Vi hoppas att vi kan få en ny chans i framtiden!

Bästa hälsningar,
Linda
Team Riverside

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Bra rum och god frukost, något sämre utbud och service i baren. Bra läge vid vattnet och nära till färjan som går till city. Bra roomservice (även om vi inte nyttjade det vid vår senaste övernattning)

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack 311miak
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Team Riverside, Other på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2021

Hej 311miak,

Tack för din recension!

Vad fint att höra att ni tyckte om ert rum och frukosten,. Vi tar till oss av din feedback angående baren och kommer att använda det i vårt arbete framåt.

Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka igen snart!

Bästa hälsningar,
Linda
Team Riverside

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen