1924 av 1 187 omdömen
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Läget vid norra sidan av älven är kanon. Bra för sol och utsikt. Funkade helt ok med buss och spårvagn. Generellt fräscht intryck.
Betyget blir en stark fyra och det är frukosten som drar ner betyget. Bra innehåll, men de två nätter vi bodde var hotellet fullt och då funkade inte logistiken. Allt möjligt tog slut; mat, tallrikar, bestick, koppar.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack 834andersd
Anette S, Director of Sales på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Hej, Tack för din fina recension om oss här på Radisson Blu Riversie.Nästa gång ni kommer kan jag tipsa er om att testa färjan över älven in till stan.
Gällande frukosten tar jag med mig denna info till vår restaurangchef.
Varmt välkomna tillbaka!
Anette, Team Riverside

Omdömet skrevs 5 augusti 2018

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Anette S, Försäljningschef på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2018

Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var 10 killar som startade dagen på terassen.
En perfekt start då den var runt 30 grader. Härlig utsikt och bra service. Lite synd att de inte är kallvatten i utomhusbaljan.
Rummen är fräscha och frukosten är helt fantastiskt. Vi bodde på hotellet den 9 juni. Taxi tar dig snabbt in till city. Hit åker jag gärna igen.

Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack tobbec2017
Anette S, Director of Sales på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Hej, kul att höra att ni hade det bra hos oss och nyttjade vår härliga takterass:)
Hoppas att vi syns snart igen!
Anette/ Team Riverside

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Ännu en gång uppfyller ni mina förväntningar på hur ett hotell ska vara. Fräscht och rent i såväl rum som övriga delar av hotellet. Trevlig personal som gör sitt yttersta för att vara serviceminded i alla situationer. Riktigt god frukost med några små överraskningar. Passade även på att ta en öl i baren och fick tips av en kunnig bartender.
Hit kommer vi tillbaka. Helt klart favvo hotellet i Göteborg!

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Pappabrun

Hej,
Tack för fin recension om oss här på Radisson Blu Riverside, kul att höra att ni trivdes hos oss:)
Vi hoppas att vi syns snart igen.
Ni missade väl inte vår takterass på 11.e våningen?
Anette, Team Riverside

Omdömet skrevs 30 juli 2018

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Anette S, Guest Relations Manager på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018