Omdömet skrevs 21 mars 2018

Trvligt men trångt. Receptionsområdet blir snabbt fullt och trångt att vistas i vid incheckning utcheckning. Bemötandet av den manliga peronalen var trist och tråkig. Korrekt och stelt och på ionget sätt välkomnande.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Tack finntoompuu
Gueststaff R, Front Office Manager på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Hej,
Tack för att du tagit dig tid att recensera er vistelse. Dina synpunkter är viktiga för oss. Jag är ledsen att vi inte kunde leva upp till era höga förväntningar.

Vänligen,
Mattias T.

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal i incheckning, vi fick komma in tidigare då vi kom vid 14.30 istället för 15.
Mycket fina rum! Fräscht och renoverat. Ljuset är lite skarpt bland alla speglar dock , minus för oss som tycker om smink och vill kunna göra oss iordning framför en spegel, väldigt omysigt ljus!
Det fanns 2x av små pack med bodylotion, duschgel, schampoo, balsam & handkräm. Dock ingen tandkräm!! Tycker det var en otrolig miss och för oss som glömde tandkrämen hemma var det mycket stor nackdel. Tråkigt att restaurangen i baren stänger vid 23 när man som turist vill utforska staden för att sen kanske äta och dricka i baren. Hittade heller ingen info om det mer än att baren stängde 01. Mycket mysigt med bubbelpoolerna med bar högst upp, dock stängde dessa redan vid 22.00.
Det var trångt vid frukosten, detta var en nackdel då man fick sitta på en metallbarstol och äta frukost, gav inte så skön känsla i kroppen på början av dagen.

Annars var hotellet verkligen fint och prisvärt, personal var supertrevliga så de ska ha en eloge för sin servicemindhet!
Städningen var absolut inget klag på, och sängarna mycket bekväma!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Nea P
Gueststaff R, Front Office Manager på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Nea,
Tack för att du tagit dig tid att recensera er vistelse. Till nästa gång kan jag tipsa er om att vi tillhandahåller tandborste & tandkräm i receptionen.

Hjärtligt välkomna tillbaka!

Vänligen,
Mattias T.

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Fint hotell med bra läge, lite långt från centrum men inga problem om man har bil. Trevlig och hjälpsam personal. God kaffe till frukosten.

Ingen gratis gästparkering, det borde en så stor hotellkedja ha tycker man. Frukostbufén var ok, lite mer alternativ hade varit bra. Standard rummet var ok, duschkranen droppade mitt i natten. Städningen var under all kritik, vi hittade ett par gamla strumpor bakom en kudde när vi skulle checka ut, illa!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Bünyamin E
Gueststaff R, Receptionschef på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hi, Thank you for taking the time to review your stay.
Your feedback is important to us. I am sorry to see that we could not live up to your high expectations.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat ett familjerum för 4 personer. Alla i familjen blev otroligt imponerade av storleken på rummet, det kändes riktigt lyxigt med både dusch och badkar. Hotellet håller hög standard, känns fräscht och frukosten är riktigt bra! Ett extra plus för att wellnessavdelningen ingår när du bor på hotellet!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Hannah R
Gueststaff R, Receptionschef på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Vi på Radisson Blu Riverside vill tacka dig för att du tagit dig tid att reflektera och ge oss feedback från er senaste vistelse! Vad roligt att höra att ni hade en fin upplevelse! Vi önskar er hjärtligt välkomna tillbaka till oss. Ha en fin dag vidare.

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt modernt hotell. Jättefina rum. Rent å fräscht. Har en härlig terass längst upp med liten bar och bubbelspa God mat i den mysiga restaurangen. Dock trångt vid frukost för alla satt länge och njöt av maten och utsikten mot älven

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack annica590
Gueststaff R, Receptionschef på Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2018