“En liten pärla”

Rankad som nr 9 av 1 460 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Kvarterskrog med enkel inredning men mycket god vietnamesisk mat och supertrevlig personal.
Definitivt värd ett besök. Och ett till...

Datum för besöket: februari 2020
Tack kicki58

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Maten är sagolik! Såååååå gott!!!!
Trevligt bemötande och bra service. Vi var fyra vänner som delade på ett antal utsökta förrätter bl.a. friterade sötpotatiskakor, papayasallad och rispappersrullar med räkor. Därefter två delikata varmrätter, biff med citrongräs och kyckling med koriander och ingefära. Vi avslutade med smaskig sticky rice med glass och marshmallows. Mums!
Det var inte sista gången vi besökte Vi Viet! Vi återkommer gärna.

Datum för besöket: februari 2020
Tack martinaZ7019BD
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Personalen var väldigt service minded och maten serverades snabbt och motsvarade våra höga förväntningar. Kunde varit en mer ombonad lokal.

Tack GbgSpallan
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

En av de bättre restaurangerna i Göteborg.
Servicen är super bra. Trevlig personal som tar sig tid att förklara och berättar om maten och dess ursprung.
Även maten är riktigt bra. Och väldigt prisvärd.
Helt klart värt ett besök eller flera.

Tack 916kristianp
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Rekommenderas. Mycket god mat, supertrevlig personal, snabb service med andra ord det finns inget att klaga på. Du kan dessutom få det god vietnamesiska droppkaffet. Kunde lika gärna varit i Vietnam.

Tack 904magnusw

Resenärer som tittade på Restaurang Vi Viet tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Vi Viet? Berätta vad du tyckte!