“Medelmåttig fika”

Rankad som nr 51 av 62 Kaffe och te i Göteborg
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rörigt sammanfattar jag denna fika. Ostrukturerad kö för man inte inte vet vems tur det är. Bakverken låg slarvigt upplagda. Sedan sätter de drycken på ett annat ställe. Så jag står och väntar på att bli serverad i kassan medan mina saker stod på ett annat ställe. Detta meddelar inte kassörskan utan svarar lite spydigt på min fråga om var sakerna är.
Skärpning om jag ska komma tillbaka.

Tack Johannes R

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En surdegspizza med mozzarella och ruccola 120kr. Torr och trist, att man ringlat en ansenlig mängd olivolja på hjälpte inte.

Tack Annika L
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Besökte Condeco med min familj januari 2018. Beställde 3 soppa och 1 Pizza, fick en puck som skulle pipa när pizzan var klar. Skålen med kycklingsoppan var nästan slut så det var inte mycket kyckling i den, bara buljong. Pucken pep aldrig, de hade glömt att registrera den. När jag gick för att fråga var den redan kall. Jag blev erbjuden en ny men resten av familjen hade då redan ätit klart. Den beställda drickan fick jag fråga om 2 gånger. Besviken på ouppmärksam personal.

1  Tack JeanPassepar2ut
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Helt okej ställe, mysigt med balkongen på sommaren, men annars ganska ofräscht med fåglar som flyger omkring inomhus, samt att jag fick ett hårstrå i mitt te förra gången jag var här. Finns betydligt bättre caféer i närheten.

Tack lydoli10
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Vi var där idag och det flög fåglar när man satt och fikade. Det borde stängas ner, ofräscht och smutsigt.

1  Tack Charlotte M

Resenärer som tittade på Condeco tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Condeco? Berätta vad du tyckte!