“Påskafton”

Kök: Amerikanskt, Svenskt, Modernt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bokat bord på hotellet. Bra service trevlig miljö. Lite lite att välja på. Men fjällrödingen var jättegod till detta gott vitt vin. Trevlig serveringspersonal som var snabba och trevliga. Lite dyra viner men helt säkert klass på utbudet.

Tack Elenor57

Hej Elinor.
Tack för fina ord. hoppas ni hade en fin Påskhelg hos oss på Post.
/Charlotta

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Absoluta favorit ! Varit här två gånger. Första gången var för ca 3-4 år sedan fick den bästa servicen! Bodde på hotellet i två nätter och åt på Norda båda kvällarna just för att vi blev så imponerade första kvällen. Detta året besökte vi Norda igen, fick samma servitris som kom ihåg oss och gav ännu bättre service denna gång!

Tack Linnea N

Hej Linnea.
Tack snälla. Hoppas vi får träffa er igen på ert nästa besök i Göteborg.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service och god mat. Hade det inte varit för att pilgrimsmusslorna inte riktigt höll måttet då maten hade hunnit svalna hade det blivit full pott. Servitrisen var helt outstanding (utöver det vanliga). Hon presenterade deras egen Ale som i sig är värd ett besök. Mycket trevlig miljö och service i världsklass..Servitrisen tog sig verkligen tid för oss och vi kände oss riktigt bortskämda

Tack Cecilia A

Hej Cecilia.
Vad roligt att läsa att ni var så nöda mer ert besök på Norda. Hoppas vi ses igen.
/Charlotta

Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

I gamla postlokalerna vid centralstationen återfinns denna restaurang. Allt är smakfullt uppbyggt med modern miljö men ändå så att man kan ana historien från postdagarna.
I en lite trång miljö serverades en god måltid där vi som närvarade var nöjda med maten. Personalen trevlig o snabb.
Det som drog ner var att man satt lite väl trångt och det var en ljudlig nivå.
Maten var god och vällagad men saknade det lilla extra för att få full poäng. Med de priserna förväntade vi oss lite mer.

1  Tack Per M
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Hade bokat söndagsbrunch många veckor i förväg. Vänlig professionell personal tog emot och visade vägen till bordet. Vänlig men lite mindre uppmärksam personal hade hand om vårt bord. Maten (valfri liten varmrätt plus buffé) var mycket god. Buffén mindre omfattande än vid tidigare besök men fortfarande omfattande utbud. Lite svårt att få kontakt med "vår" personal för att beställa dryck osv. Disken stod kvar lite för länge på bordet vid flera tillfällen. Vi travade den till slut, men oklart om det budskapet uppfattades. Trevlig miljö. Musiken kan med fördel dämpas så att den är mer i bakgrunden och inte stör.
Vi kommer att komma tillbaka.

Tack MonicaK66

Resenärer som tittade på Norda tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Norda? Berätta vad du tyckte!