“Trevligt”
Omdöme om Miss Sophie

Miss Sophie
Rankad som nr 58 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Grill
Beskrivning: Vi på Miss Sophie använder bara noggrant utvalda råvaror på grillen och i grytor. I rotisseriet helgrillar vi kött och fisk på roterande spett över öppen eld, vilket ger ett saftigt, mört kött med knaprig yta och mycket smak.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt mysigt ställe, trevlig personal, maten god, och vilka toaletter!! Rena snygga!
Fanns även veganskt alternativ på menyn.

Tack PiaWol

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Löjrom, torskrygg, anka och kyckling, blev inte besviken någon gång. Väldigt god mat och mycket bra service i en mysig atmosfär. Rekomenderas

1  Tack nielsen2
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Så mycket god mat! Och man får äta hur mycket man vill och har flera timmar på sig - det är en fantastisk kombination!
Råbiff, lax, sallader, bröd och röror, minipaj, sliders, oxkind och mycket mer. Väldigt, väldigt gott och trevlig miljö och personal.
Rekommenderar varmt!

1  Tack Jelena M
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Välkomnandet var varmt o hjärtligt. Menyn gav ett rikt utbud på kötträtter men endast en fisk som huvudrätt. Dock fanns det fiskrätter som förrätter. Vi var alla i sällskapet (10 personer) utom en som åt fiskrätten, nöjda. Speciellt nöjda var vi som åt älgbourguignon och ryggbiff.

2  Tack Siri5
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Varje besök är en härlig upplevelse som får en att längta efter mer! Maten, drycken, servicen, miljön får alla högsta betyg av mig!

3  Tack Malin O

Resenärer som tittade på Miss Sophie tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Miss Sophie? Berätta vad du tyckte!