“Toppen god mat och trevlig”
Omdöme om Goda Grannar

Goda Grannar
Boka bord
sön 13/6
20:00
Rankad som nr 87 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt

Toppen god mat och trevlig personal. Miljön mysig. Rekommenderar verkligen om man tycker om fiskrätter

Datum för besöket: maj 2021
Tack Inspire796443

Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt gott. Vi åt ostron först och sedan fisk/skaldjursgryta. Bra rekommendation på vin.
Kommer tillbaka såklart.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Hbgare
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Mycket trevlig restaurang med god mat. Åt skaldjur (musslor, kräftor ) och plattfisk. Utmärkt kvalite på både fisk och skaldjur. Lyhörd och serviceminded personal trots fullsatt och mycket jobb. Kommer gärna hit igen!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack SysterPW
Omdömet skrevs 11 mars 2021

Den här lilla fiskrestaurangen hade en intressant meny med lite nya smakkombinationer. Serveringspersonalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack lenn_pers
Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Jag och min väninna hade en fantastisk kväll på goda grannar. Det var ett sånt besök där man genast känner att hit måste vi igen.
Trevlig servitör, goda drinkar och massor av goda skaldjur. Som sagt, hit måste vi igen.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Sjogren1

Resenärer som tittade på Goda Grannar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Goda Grannar? Berätta vad du tyckte!