Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com304 US$
eDreams300 US$
Orbitz.com304 US$
Travelocity304 US$
CheapTickets304 US$
Omdömet skrevs 27 februari 2021

På Dorsia är allt genomtänkt, genomarbetat och väldigt väl levererat. Det är inte de enskilda detaljerna som sticker ut - det är helheten. Inte jättestora rum men fint inredda, en genomgående egen stil i gemensamma utrymmen som bar och matsal, bra middagsmat, fantastisk vinlista och enastående frukostbuffé. Sist men absolut inte minst - toppenbra personal :-)

Datum för vistelsen: februari 2021
3  Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 27 december 2020 från mobil enhet

Lika fantastiskt som alltid. Smakfullt rum med alla små extra omtänksamma saker som kan önskas. Ett välfyllt barskåp, bra i Coronatider när serveringen stänger tidigt.
Välkomponerad frukost där allt serveras i små portioner så man kan smaka på det mesta. Atmosfären är oslagbar!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack BoW2
Omdömet skrevs 2 december 2020 från mobil enhet

Jag och min man skulle fira vår. Bröllopsdag på denna resturang .Resturanglokalen är vacker och det är trevlig personal .Det som förstörde hela vår resturangupplevelse var att en höst hostade hela tiden och likaså hans sällskap .Detta gjorde oss väldigt obekväma och bad om ett bord så långt bort det gick igång den hostande gästen ,Personalen satte oss på ett bord lite längre bord men vi Könde oss völdigt obekväma när gästen hostade konstant .Maten var god men jag kommer inte att besöka resturangen igen dörför det Köndes otryggt med hostande gäster .Vi firade vår 25 års dag och blev mycket besvikna att vår resturang upplevelse präglades av sjuka gäster som satt och hostade hela tiden .

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Hade bokat ett hotellrum som present till mina föräldrar. Så besviken när jag fick se bilderna som de skickade. För ett medium premium rum som kostar 3790kr per natt och fin bild i beskrivningen så förväntade jag mig något extra än ett vanligt hotellrum. Som förklaring fick vi att det har ett badkar.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack PeterOlsson1
Omdömet skrevs 11 september 2020

En svunnen tid som finns här och nu. Explosion av färger, dyrbara material, fantastiska miljöer, perfektion till minsta detalj, trevlig och kunnig personal. En övernattning här kändes härligt avkopplande och lyxigt, rummet jättefint och badrummet med gnistrande mosaik fantastiskt. Maten i den vackra matsalen var ok, dock ganska små portioner till det höga priset, goda drinkar i baren samt mycket bra frukost. Varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack VoyagerMilla