Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
eDreams303 US$
Priceline303 US$
CheapTickets304 US$
Omdömet skrevs 2 december 2020 från mobil enhet

Jag och min man skulle fira vår. Bröllopsdag på denna resturang .Resturanglokalen är vacker och det är trevlig personal .Det som förstörde hela vår resturangupplevelse var att en höst hostade hela tiden och likaså hans sällskap .Detta gjorde oss väldigt obekväma och bad om ett bord så långt bort det gick igång den hostande gästen ,Personalen satte oss på ett bord lite längre bord men vi Könde oss völdigt obekväma när gästen hostade konstant .Maten var god men jag kommer inte att besöka resturangen igen dörför det Köndes otryggt med hostande gäster .Vi firade vår 25 års dag och blev mycket besvikna att vår resturang upplevelse präglades av sjuka gäster som satt och hostade hela tiden .

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Hade bokat ett hotellrum som present till mina föräldrar. Så besviken när jag fick se bilderna som de skickade. För ett medium premium rum som kostar 3790kr per natt och fin bild i beskrivningen så förväntade jag mig något extra än ett vanligt hotellrum. Som förklaring fick vi att det har ett badkar.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack PeterOlsson1
Omdömet skrevs 11 september 2020

En svunnen tid som finns här och nu. Explosion av färger, dyrbara material, fantastiska miljöer, perfektion till minsta detalj, trevlig och kunnig personal. En övernattning här kändes härligt avkopplande och lyxigt, rummet jättefint och badrummet med gnistrande mosaik fantastiskt. Maten i den vackra matsalen var ok, dock ganska små portioner till det höga priset, goda drinkar i baren samt mycket bra frukost. Varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack VoyagerMilla
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Vi spenderade en natt (lördag till söndag) här. Hotellet är otroligt fint, färgglatt, i en härlig stil och känns väldigt lyxigt! Rummet vi valde var ganska litet, men det var fortfarande jättefint, lyxigt och mysigt. Skön, OBS! väldigt mjuk, säng och massor av kuddar. Badrock + tofflor låg på sängen när vi kom. Det fanns minikyl och snacks, och ramlösa fick man ta gratis, vilket vi fick reda på i efterhand. Badrummet var jättefint, lagom stort och fräscht. Litet minus för att det inte fanns bomullsrondeller och tops i småförpackningar...
Rummet blev helt mörkt när man drog för gardinerna. Visst hörde man nattlivet utanför, men absolut inget som störde. Det ligger ju väldigt centralt, riktigt bra läge!
Trevlig och tillmötesgående personal.
Ett minus; vi besökte restaurangen för lite bubbel, fyra personer, men tyvärr fick man vänta alltför länge både på att få beställa och sedan få sin dryck (har varit med om liknande där innan) så vi fick tyvärr lämna innan den ens kom till bordet.
Frukosten var riktigt bra, det fanns mycket att välja på och vi var väldigt nöjda med utbudet. Den var i bufféform, men absolut ingen trängsel (vid 10-tiden). Även här tog det dock lite för lång tid att få kaffe (man tog det inte själv?!), men trevligt att man sedan fick en hel kanna till bordet. Jättemysig frukost, lugnt och skönt och väldigt trevlig musik på lagom volym.
Plus för att utcheckningen inte är förrän kl 12!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack V8062GNannav
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Firade 22 års bröllopsdag med middag på Dorsia. Ett val vi inte ångrar.

Sotad bergtunga med kräfta, hälleflundra, hängmörad ryggbiff, härliga ostar och en gudomlig avslutande efterrätt, myntafinancier, hallonmousse, limesorbet och färska hallon. Värt att dö för! Allt ackompanjerat med perfekta viner. Kvalar in på fem i topp bland måltider. Lägg till sällskapet, så kan det inte bli bättre. Några härliga timmar i fransk, dekadent miljö.
Bra och snabb service.

Datum för vistelsen: juli 2020