“Mycket goda smaker ”

20:00
Rankad som nr 34 av 1 447 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe med bra italiensk mat. Tre av tre rätter var super. Carpacio till förrätt och skaldjursrisotto och svsmprisotto till huvudrätt. Bra personal!

Tack jannice14

Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

En liten mysig restaurang med goda pastarätter. Mer fantasi och smak än det vi vanligtvis hittar på pastamenyerna. God bruschetta till förrätt och god tiramisu till efterrätt. Bra service. När vi provsmakade det rekommenderade vinet var det inte gott. Kyparen tyckte det var märkligt men kom såklart med ett vin vi gillade. En stund senare kom han tillbaka och ursäktade sig att han inte hade kollat vinet vi provsmakade. Han berättade att vinet i flaskan hade blivit dåligt, vi fick en provsmakning av det rekommenderade, en trevlig gest!!!

Tack annika765
Omdömet skrevs 8 september 2020

Topklass på vår 10åriga bröllopsdag!
Vi spenderade helgen i Göteborg men familjen och visste inte riktigt vad vi bokat på förhand.
Allt var verkligen kanonbra. Mysigt litet ställe. Bra service och jättegod mat.
Kan varmt rekommenderas!

Tack andy_gunners
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Otroligt god mat, fantastiskt vin och väldigt prisvärt! Stark rekommendation för alla som uppskattar italiensk mat och de som bara uppskattar god mat

Datum för besöket: augusti 2020
Tack robertjO9017DN
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa Söndagsmiddagen på länge.
Grymt fina smaker.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PiaJ225

Resenärer som tittade på Trattoria La Sultana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Trattoria La Sultana? Berätta vad du tyckte!