Travelocity
SPARA 28 US$
Orbitz.com
Trip.com162 US$
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Första ggr på Hotel Odin men vi kommer gärna tillbaka. Ligger på promenadavstånd till Avenyn och väldigt nära Trädgårdsföreningen samt gångavstånd till Ullevigaraget där det är bra pris på dygnsparkering. Hotellet hade både mycket god frukost och kvällsmat. Mycket att välja på och rent och fräscht både på rum och matsal. Mycket trevlig personal, speciellt tack för omtanken på rummet då vi var i Göteborg för en operation.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack SuperMita
Niclas Molin, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

Hejsan,

Wow vilka fina ord och vilken fantastisk feedback ni har gett oss.
Så roligt att ni trivdes så bra hos oss.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss när som helst.

Omdömet skrevs 15 september 2020

Tack för en härlig vistelse hos Er! Trevlig personal med hög servicekänsla, stort rum, en grym frukostbuffé och välsmakande middag/kvällsmat!

På återseende säger vi!

Hälsningar
Christina & Jean-Pierre

Datum för vistelsen: september 2020
Tack christinahS2404GI
Niclas Molin, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Hejsan.

Så otroligt roligt att ni trivdes så bra hos oss på Hotel Odin.
Tusen tack för er otroligt fina feedback.

Vi hoppas att vi ser er här snart igen, ni är välkomna när som helst!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Nära till bussar och tåg, parkering finns i källaren (mot avgift). Hotellet har god mat till både middag och till frukost i bufféform. Rummen (superior och deluxe) har utsikt mot antingen gata eller järnväg, och har till och med köksdel med kyl och frys. På rummen finns även radio och CD.spelare. Något varmt på rummet. Hög säng.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michael N
Niclas Molin, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hejsan!

Vad glada vi blir att höra att ni hade en bra vistelse på Hotel Odin.
Stort tack för att ni tog er tid att ge oss feedback, vi uppskattar varenda ord.

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Detta hotell ör verkligen vårat favorit hotell i göteborg. Servicen är fantastiskt och dom gör allt för dig som gäst.
Vi är en stor familj som fick 2 stora rum. Vi spelade spel o myste på våra rum efter att det mesta stängt.

Takterassen är ljuvlig och så härligt inslag . Gå dit.

Nära allt och mkt utbud av äventyr runt hörnet. Vi va på teamtastic dom ligger runt hörnet. Värt om ni vill göra ett äventyr.

Två med gluten i familjen och det fanns stort utbud.

Frukosten och middagen är underbar och bra pesonal ,rent och snyggt och duktig kock.

I coronatider är det väl genomtänkt med avstånd,handskar o handsprit på alla platser .

Vi är totalt helnöjda och det känns som att komma hem och familjär trivsel

Tack ansihammar

Hej,

Tusen tack för all er fantastiska respons ifrån er vistelse och era fina ord om Odin. Så härligt att ni är nöjda med vårt hotell och vår service.
Vi hoppas att ni återkommer till oss inom kort.

Varma hälsningar - Team Odin

Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Var här med min pojkvän i två nätter.Hotellet bra i sig själv trevlig personal i receptionen.Frukosten jättebra.
Men söndagens kvällsbuffe var nog det sämsta vi upplevt.Spaghetti Bolognese med stora klumpar i.Dessutom var det kallt.Lite tomater o napolimix sidan om.Ingen frukt inget vegetariskt alternativ
.Vad är det för fel o ha en liten salladsbuffé.Choise har normer som ska följas

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack LindalindaW6449RO

Hejsan,

Vad roligt att ni är nöjda med hotellet.
Tråkigt att höra att ni är mindre nöjda med maten.
Vi har alltid ett vegetariskt alternativ tillgängligt under vårt middag. Säg gärna till köket så fixar dem det till er under nästa vistelse.
Stort tack för att ni tog er tid att ge oss feedback, vi tar åt oss av den till nästa gång.

Varmt välkomna tillbaka!