Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Bra boende, rum med pentry. Sköna sängar men fick som vanligt be om extra kuddar (de blir platta direkt). AC som ej går att justera själv, sov svalt och skönt vilket man inte gjort hemma denna sommar. WiFi helt ok på rummet på 4:e vån. Gångavstånd från Nordstan och Centralstationen, går att gå till Liseberg också men tar nån halvtimme. Serveras god kvällsbuffé som man blir rejält mätt på, väldigt trevligt och ovanligt. Traditionell frukost med allt som förväntas. Enda kritiken är att det är lite dåligt skyltat, både var receptionen är (vån 2), var man parkerar och var hissen upp till hotellet, från p-garaget, finns. Fanns inga lediga p-platser från hotellet, fick betala dyrare taxa för att stå där.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack ecazz
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hej!

Tack för det fina betyget. Jag kommer att föra vidare din feedback för framtida förbättringsplaner.

Ha en härlig dag och varmt välkommen tillbaka

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Bra läge nära stationen och ett fantastiskt familjerum! Middagen som ingick hade lite mindre utbud än vad jag är van vid på Collection-hotellen men vi blev mätta ändå :). Lite stressad/arrogant receptionspersonal men Clarion är alltid Clarion så vi kommer tillbaka.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Jessica J

Hej Jessica!

Tack för din feedback. Jag ska ta vidare din respons till berörda avdelningar för framtida förbättringar.

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Supertrevlig personal i reception, bar och restaurang. God fräsch frukost och middag. Fräscha rum och bra miljöpolicy. Skönt att kunna ha bilen tryggt och säkert i hotellets egen avdelning i p- hus och att kunna ta hissen direkt till rummet.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack carvid640866

Hej!

Vad härligt att hotellets utbud har varit passande för er.

Tack så mycket för det härliga betyget. Önskar dig en underbar dag och varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Tyvärr dålig service i reception och ett rum vi betalat 4 personer för hade endast handdukar, kaffe, glas mm för två. Förväntar mig att man får tillbehör för alla.

Däremot trevlig frukostpersonal och uppskattar att de har ett miljövänligt tänk.

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack KP997973

Hej!

Vad tråkigt att du fått en dålig upplevelse här hos oss.

Jag ska ta vidare detta för framtida förbättringar. Tveka inte på att höra av dig ifall att det skulle vara något.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Ett bra hotell nära stan, parkeringsgarage i huset som underlättar hela vistelsen. God mat som serverades på kvällen som ingår i priset! Trevlig personal som såg till att vistelsen blev toppen. Vi kan verkligen rekommendera hotellet.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack katjat142
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej!

Roligt att hotellets utbud passade er väl.

Varmt välkommen tillbaka till oss vid nästa vistelse till denna härliga stad.