Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Bra läge nära stationen och ett fantastiskt familjerum! Middagen som ingick hade lite mindre utbud än vad jag är van vid på Collection-hotellen men vi blev mätta ändå :). Lite stressad/arrogant receptionspersonal men Clarion är alltid Clarion så vi kommer tillbaka.

Tack Jessica J
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2018

Hej Jessica!

Tack för din feedback. Jag ska ta vidare din respons till berörda avdelningar för framtida förbättringar.

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Supertrevlig personal i reception, bar och restaurang. God fräsch frukost och middag. Fräscha rum och bra miljöpolicy. Skönt att kunna ha bilen tryggt och säkert i hotellets egen avdelning i p- hus och att kunna ta hissen direkt till rummet.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack carvid640866

Hej!

Vad härligt att hotellets utbud har varit passande för er.

Tack så mycket för det härliga betyget. Önskar dig en underbar dag och varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Tyvärr dålig service i reception och ett rum vi betalat 4 personer för hade endast handdukar, kaffe, glas mm för två. Förväntar mig att man får tillbehör för alla.

Däremot trevlig frukostpersonal och uppskattar att de har ett miljövänligt tänk.

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack KP997973

Hej!

Vad tråkigt att du fått en dålig upplevelse här hos oss.

Jag ska ta vidare detta för framtida förbättringar. Tveka inte på att höra av dig ifall att det skulle vara något.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Ett bra hotell nära stan, parkeringsgarage i huset som underlättar hela vistelsen. God mat som serverades på kvällen som ingår i priset! Trevlig personal som såg till att vistelsen blev toppen. Vi kan verkligen rekommendera hotellet.

Tack katjat142
Niclas M, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Hej!

Roligt att hotellets utbud passade er väl.

Varmt välkommen tillbaka till oss vid nästa vistelse till denna härliga stad.

Omdömet skrevs 4 augusti 2018

Lugnt hotell som ligger centralt. Gångsvstånd till både Liseberg och stan. Otrolig bra service och trevlig personal. Frukosten håller bra hotellstandard. Bra med familjerum. Parkering i huset är ett stort plus.

Tack wivekalundberg

Hej Wiveka!

Tack för det underbara betyget. Vad härligt att du tyckte om din vistelse hos oss och uppskattade personalen.

Önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka.