Scandic Rubinen(Göteborg)
Gothia Towers(Göteborg)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Quality Hotels
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 97 US$/natt.

• Restaurang
Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Clarion Hotel Post(Göteborg)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Odin är ett bra hotell som bjuder på kvällsmiddag vilket jag som reser i arbetet uppskattar väldigt mycket. Standard, service och träningsmöjligheterna var mycket bra. Det enda man önska vara bättre är läget, som trots allt är ok, men fasaden som var lite tråkig.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack jonasselling
Niclas M, Manager på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2018

Hej Jonas!

Roligt att höra att du uppskattade hotellets utbud!

Varmt välkommen tillbaka en annan gång.

//Omar, informationsansvarig

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Mycket centralt läge och trevlig personal. Bra och varierad frukost. Rummet hade mer att önska tyvärr, gammeldags sängram ger ett lite halvtråkigt intryck. En dörr saknades i duschhörnan så det blev lite blött i duschrummet. Kan vara dags för renovering kanske?

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
2  Tack Karin H

Hej Karin!

Härligt att höra att du tyckte om hotellet!

Vi ska ta vidare din respons för vidare förbättringar. Varmt välkommen tillbaka till oss!

//Omar, informationsansvarig

Omdömet skrevs 13 februari 2018

Det självklara valet av hotell i Göteborg. Centralt hotell , med bra stora rum med litet kök, serviceinriktad personal, mycket god frukost och kvällsbuffe. Parkering i hotellets garage med hiss direkt till rum och reception.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Staffan B

Hej Staffan!

Vad roligt att höra att du uppskattade din vistelse hos oss.

Ha en fin dag och varmt välkommen tillbaka!

//Omar, Informationsansvarig

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Vi valde hotellet baserat på goda recensioner och att vi tyckte det var smidigt med middagsbuffén.

Rummen är väldigt rymliga, vårt hade stor uteplats och var även utrustat med ett kök vilket var lite märkligt. I övrigt fint och frächt och välstädat, väldigt tyst ventilation och sköna sänger gjorde att vi kunde sova väldigt bra.

Frukostbuffén var väldigt bra, det fanns allt vi förväntade och allt smakade bra. Även eftermiddagsfika fanns. middagsbuffén var helt okej och det kändes smidigt att slippa ge sig ut på stan för mat. Tillräckligt utbud för oss och allt var frächt och vällagat. Hade det funnits något litet i dessertväg hade det blivit full pott!

Den personal vi stötte på gav mycket god service och trevligt bemötande!

Inget direkt lyxhotell men för priset per natt mycket bra och vi lär återkomma hit!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Divers60

Vad trevligt att ni uppskattade er vistelse hos oss.

Varmt välkommen tillbaka!

//Omar, Informationsansvarig

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Stort fint rum med köksavdelning, soffa och värmegolv i badrummet. Mycket bra sängar och fint inrett . Kunde ha önskat en bättre kudde i sängen . Trevlig personal och bra frukost. Gångavstånd till avenyn. Jätte bra att det fanns ett parkeringsgarage. Rekommenderar detta hotell.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Abc1233
Niclas M, Informationsansvarig på Clarion Collection Hotel Odin, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Tack för det fina omdömet. Vad härligt att du uppskattade rummet.

Varmt välkommen tillbaka

Omar, Informationsansvarig