Agoda.com
Expedia.com123 US$
Official Hotel123 US$
Hurb126 US$
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Bästa läget om man ska åka tåg eller buss. Trevliga lokaler, pigg reception och väl hanterad frukost i coronatider. Vårt lite större rum var rätt trist och lite slitet. Anmärkningsvärt dålig luft i rummet och ventilationen gjorde ingen nytta och inga fönster att öppna. Dålig luft = dålig sömn.
Göteborg erbjuder för många vettiga hotell för att vi skulle göra om besöket.

Rumstips: Är man störd av ljud kan man kolla så att rummet inte likt vårt tar in ljudet från de återkommande högtalarutropen på Centralen.
Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack Kai S
Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Har bott på många hotell men first hotell är nog den kedja som har mest yta med minst innehåll jag stött på. Oftast är utsidan och receptionen också spegling på rum och frukost, men på first får man en otroligt välkomnande och imponerande yttre och reception, men det skaver, sängarna sådär täcket med klumpar, kuddarna väl använda, frukosten har skinka ost och marmelad som pålägg, nä visa vad ni är eller gör bättre
För samma pris får du bättre

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack bb632019
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Stannade en natt och fick en bra upplevelse. Trevlig personal, fräscha rum och bra frukost. Skulle satt 5/5 om det inte vore för de smutsiga fönstrena och dammiga lamporna.

Rätt hotell för dig som söker ett fräscht rum till bra pris, nära city.

Tack Scubascat
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jag läste inte igenom betygen innan jag bodde där. Men med tanke på vad folk skrivit så förstår jag inte hur hotellet har kunnat få betyg 4..
Av mig blir det 2,5 i betyg

- Var dom platta kuddarna man fick ont i nacken av.
- Dåligt städat få det var fläckar lite här o var.
- Täcket var massa klumpar i, så på vissa ställen fanns det inget innehåll.
-Man flög till varje gång grannen smällde igen dörrn.
-Kylskåpet var det nått fel på, det klickade hela tiden.
-Frukosten överstekt bacon.

+Jag tyckte det var bra o smidigt med hotellet så nära tågen då jag skulle åka tidigt.

+Sängen var helt ok, täcket var fluffigt om det hade vart jämt fördelat
+Många tvkanaler.
+Hamna på 7våningen så det var bra trots att det inte var nån utsikt.

Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi betalade runt 850kr per natt och för det priset är det absolut prisvärt. Perfekt hotell om du åker tåg men kör du bil rekommenderar jag det inte, omständligt att hitta parkering och hotellet har ingen egen parkering. Frukosten är ok, dåligt utbud nu pga Corona. Rummen är lite slitna men de funkar när man ska bara ska sova här. Ett plus för sängarna, supersköna.

Tack annaeD3935IJ