Agoda.com
Booking.com123 US$
Priceline123 US$
Hurb126 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jag läste inte igenom betygen innan jag bodde där. Men med tanke på vad folk skrivit så förstår jag inte hur hotellet har kunnat få betyg 4..
Av mig blir det 2,5 i betyg

- Var dom platta kuddarna man fick ont i nacken av.
- Dåligt städat få det var fläckar lite här o var.
- Täcket var massa klumpar i, så på vissa ställen fanns det inget innehåll.
-Man flög till varje gång grannen smällde igen dörrn.
-Kylskåpet var det nått fel på, det klickade hela tiden.
-Frukosten överstekt bacon.

+Jag tyckte det var bra o smidigt med hotellet så nära tågen då jag skulle åka tidigt.

+Sängen var helt ok, täcket var fluffigt om det hade vart jämt fördelat
+Många tvkanaler.
+Hamna på 7våningen så det var bra trots att det inte var nån utsikt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi betalade runt 850kr per natt och för det priset är det absolut prisvärt. Perfekt hotell om du åker tåg men kör du bil rekommenderar jag det inte, omständligt att hitta parkering och hotellet har ingen egen parkering. Frukosten är ok, dåligt utbud nu pga Corona. Rummen är lite slitna men de funkar när man ska bara ska sova här. Ett plus för sängarna, supersköna.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack annaeD3935IJ
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi har bott på många hotell i Göteborg och detta placerar sig absolut i toppen.
Bra placering vid centralstationen speciellt om man kommer med tåg! Vi åkte bil och då är det inte lika enkelt. Göteborg är tyvärr en stad där infrastrukturen är en total katastrof .
Rummet var fint och acceptabelt städat.
Vi hade beställt ett rum med utsikt och vad får man i Göteborg om inte ett vägbygge .
Frukosten var bra och man fick vid incheckning välja tid för frukost så folksamlingar kunde undvikas.
Vi kan absolut rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Putte69
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Svårt att hitta hotellet. Parkering en bit ifrån. Dålig info på hemsidan.
Mycket smutsigt. Lampor på toaletten fulla av damm. Bakom soffan fullt av damm, samma i hörnen vid elementen. Kuddar i soffan slitna och med fläckar.
Avbokade på studs efter en vända på rummet.
Positivt, snabb återbetalning av Receptionisterna.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Irene M
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Mycket bra läge när man kommer med tåg. Ligger i stationshuset. Ganska skön känsla när man kommer in i foajén. Trevlig personal som tog emot oss. Rummet var ganska rymligt men jag saknade en kyl. Lite bättre städat kunde det ha varit. Våran fjärrkontroll var super smutsig så även locket på vattenkokare. Bra frukost mycket att välja på. Älskar att det finns så mycket färsk frukt att välja på. Tyvärr är det vanligt att få ljummen äggröra på hotell så även här. Önskar att den varma maten var varm när man tog av den. Trotts att det var mycket folk till frukosten så var det en lugn atmosfär . Ska jag vara petig skulle jag önska att den som ansvarade för borden i matsalen skulle ta bort alla vissna blommor. Känns lite tragiskt att se vissna blommor.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Gunilla M