Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell i ett helt perfekt läge! Ligger inne på centralstationen i Göteborg! Mycket trevlig personal och god frukost! Bra standard på rummen med väl tilltagen Mysig lounge med bar i faojen. Rekommenderas varmt!

1  Tack chrille73
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Dålig ventilation på rummet, maten på kvällen tog 1 Tim och 20 min att få in. Saknades mycket på frukosten, det var slut. Tvålen slut på rummet saknades glömt sätta i ny behållare. Papperskorgen sönder på rummet.

Tack MalinI93
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Rummen är okej och tysta samt centralt belägna på Göteborg centralstation. Gymmet är litet men funkar fint om man inte är många i lokalen.

Vi bodde där i 4 nätter och varje morgon var frukosten fruktansvärd. Varje dag saknades det basala grejer som tallrikar, bestick, glas osv Utöver det var det ett lotteri om det skulle finnas ost, bullar osv En morgon var det slut på all varm mat!? Hur är det möjligt?
Det fanns ingen organisation på personalen och de var gravt underbemannade. De sprang runt och fyllde på utifrån det gästerna skrek efter.

Rumstips: Undvik frukosten
Tack suzipeter
Omdömet skrevs 29 december 2019

Det är ett bra hotell ligger centralt vid femman och stationen nära till det mesta i Göteborg. Rätt så tyst trots att det ligger i stationsbyggnaden man hör lite av när dom ropar ut tågen men ingen fara. Rent och fräscht.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Johanahlin
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Bodde två nätter på detta hotel. Passade perfekt för denna jobbresa då det var smidigt att ta sig till olika adresser och nära till tåget hem. Byggnaden (ovanpå centralen) är smart och har gjorts trevlig med träpaneler och ljusgårdar. Rummet helt ok och man känner sig som hemma. Kommer säkert boka igen för turistresa framöver men då göra med utsikt ut mot staden.

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste i arbetet