Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Rummet rent och prydligt med sköna sängar, men inget utöver normal standard. Vi stördes inte av närheten till järnvägen. Mycket bra frukost, men logistiken vid buffén kunde varit bättre, kaos var ordet. Trevlig personal men ganska stökigt runt receptionen oavsett tid på dagen. Centralt läge är en stor fördel, hyggligt pris för parkeringen i garaget Nordstan.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Nizze_a
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Rätt trist hotell men ändå rent och fint. Perfekt för jobbresa men inget mer. Rent och städat och rätt bra frukost. Helt ok service och läget är som sagt var perfekt för en jobbresa. Lite stimmiga lokaler som det iofs blir på större hotell av den här typen.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack LenaS67
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

En mycket bra hotel med trevlig och hjälpsam personal. Bra mat och dryck. Välstädat rum med bra standard. Läget är helt perfekt beläget i stationshuset och nära till shopping och nöjen. Inget mer att önska.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Tobias R
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Vi hade ett familjerum som var något större än ett normalt dubbelrum. Helt ok rum och badrum, med det som brukar ingå. Sängarna är ganska ok, lite för mjuka kanske. Personalen var trevlig med ett bra bemötande. Frukosten är bra, lite högljudd lokal bara. Vi bor gärna här igen.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Roam688066
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Min man fick i födelsedagspresent att vi skulle bo på detta hotell med hans föräldrar. Svärmor hade beställt en barnsäng till deras rum som vi fick påminna om efter mycket om och men vid incheckning, dessutom hade hon sagt till i bokningen att det skulle stå två finare öl på rummet när vi kom fram vilket hon även sa till om när vi kom och det var fixat och betalt. Väl uppe på rummet fanns inga öl, men receptionisten ringde upp till rummet och sa att hon förstått att vi ville ha öl, antingen fick vi komma ner och hämta själva eller 75 kr för att dom skulle komma med dom vilket vi tackade nej till, men ändå kom dom upp med 2 ljumma öl..
Vid utcheckning krångel igen då den receptionen sa att ölen inte var betald trots att detta var dubbel kollat.. Vi slapp ändå betala ölen för allt krångel tillslut när svärmor grinat upp sig lite.
Frukosten däremot var kanon bra, fin och personalen var snabba med att plocka bort disken och torka borden!

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack nilsby