Omdömet skrevs 25 mars 2018

Bra läge och tyst rum trots att det ligger i centralstationen. Fina gemensamma utrymmen och tillgång till relaxavdelning som jag tyvärr inte hann att vara i. Rummet är inte helt nytt men ok. Sköna sängar. Utanför rummet är miljön mycket fin.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
2  Tack christina12342015
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Fint läge. 4-stjärnigt och det tycker jag det var. Kanske inte så mysigt men det är sällan stora hotell. Ok frukost. Kommer besöka igen. Trevliga i receptionen. Dåligt med parkering utanför vid incheckningen. 10min max sen stog det en p-vakt där...

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
1  Tack David H
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Centralt hotell med närhet till allt, vi kom med bil och parkering fanns i intilliggande fastighet, dock en bit att gå. Bemötandet var i toppklass, hade ett önskemål om badkar, och det uppfylldes, vårt rum låg på våning 7, högst upp mot en glasad innegård och utsikt över hela hamninloppet, mycket trevligt. Rummet var helt okey, minus var att det saknades minibar, för dålig belysning i ”hallen” och att värmen var svår att reglera. Annars sköna sängar och kuddar, rent och snyggt städat, något lyhört. Frukosten var stor och hade det mesta, logistiken i matsalen var slående bra, trots fullt med folk var det inga köer, mycket bra. Rekommenderas till 100%

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack jwiderstrom
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Utmärkt hotell i anslutning till centralstationen. Alltid trevligt bemötande, rummen är tena och fräscha och har dom skönaste sängarna! Frukostbuffén har mycket att välja på och många sittplatser. Trevlig champagnebar i anslutning till hotellet!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack monahelona
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Mycket bra hotel med centralt och bra läge. Trevlig planlösning , där man på en bro går över central stationen.Frukosten var god och tillräcklig. Jag var intresserad av att titta på kristalbaren ,men den var bara öppen torsdag fredag , lördag & söndag. Rummet var bra, samma standard som Scandic hotellen.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack shovma205940