“Fin miljö, god service och dålig mat”
Omdöme om Hamnkrogen Liseberg

Hamnkrogen Liseberg
Rankad som nr 323 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig miljö och god service. Underbart att sitta vid dukat bord med tygservetter som ett avbrott mellan karusellerna och chokladhjulen. Maten serveras snyggt upplagd och ger förhoppningar om en kulinarisk upplevelse. Dessa infrias inte - torr havets Wallenbergare och bränt, segt kött i flanksteken. Maten borde vi skickat ut men avstår för att utflyktens trivsamma känsla skall bestå. Men som dottern sammanfattade Lisebergshallen - allt var bra utom maten.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack freddehall

Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Vi tog skaldjurstallrik och det var bra. Ostron, riktigt bra. Bra personal och fin och lugn restaurang att vila batterierna på innan du åker ut igen bland åken

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 889alb
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Detta var det absolut bästa, mest generösa och godaste julbord jag någonsin ätit. Fantastiskt trevlig och snabb personal, faten alltid fulla trots en hel del folk. Välorganiserat. Kan inte rekommendera det nog! Super!!!

Datum för besöket: december 2019
Tack magnusl878
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Hamnkrogen på Liseberg ger Dej det bästa ...
Allt från att Du kliver in på restaurangen och möts av hovmästaren till Du senare glad lycklig och mätt lämnar.
På menyn finns mycket gott att välja på men Jag skulle rekommendera en skaldjursplatå..........
Den duktiga och trevliga servisen hjälper Dej med ev val av dryck

Datum för besöket: november 2019
Tack piakonkell
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Jättegod mat till rimligt pris, fint läge i en annars stressig nöjespark. Trevlig personal och bra kvalitet på maten.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Måns T

Resenärer som tittade på Hamnkrogen Liseberg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hamnkrogen Liseberg? Berätta vad du tyckte!