Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
View deal
Travelocity
Priceline
View deal
Orbitz.com
Expedia.com110 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
1–6 av 114 omdömen
Omdömet skrevs 6 mars 2020 frÄn mobil enhet

Det Àr lite som att komma hem - vi har nu varit hÀr ett par gÄnger.
Snyggt rent - fantastisk personal och service.
Frukost med rikligt urval - kan bli nattsmörgÄs ocksÄ om man kommer sent
Hit ÄtervÀnder vi gÀrna - igen!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 328mariannes
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Litet hotell med ganska smÄ, men vÀl fungerande rum. Men för mig sÄ innebÀr titeln att det Àven ska ingÄ transfer till flygplatsen som ligger nÄgon kilometer bort. SÄ var icke fallet utom pÄ vissa tider. För morgonflyg var det Taxi mot betalning som gÀllde. Det innebÀr att jag inte ser hotellet som prisvÀrt. Enkel frukost fanns för sjÀlvbetjÀning.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack gladerTrosa_Sverige
Omdömet skrevs 8 september 2019

Ett perfekt stÀlle att bo pÄ vi resa till och frÄn Landvetter! Snyggt och rent, hÀrliga sÀngar. Kan verkligen rekommenderas. Lite enklare frukost men mycket mer Àn vad jag brukar Àta hemma.
Toppenpersonal som verkligen gör allt för kunden!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack AkeLas1000
Omdömet skrevs 22 augusti 2019 frÄn mobil enhet

Ett mycket trevligt och personligt litet hotell. FrÀscha rum och bÀddar. Trevligt "allrum" dÀr det bla finns en köksvrÄ med kaffemaskin och en vÀlfylld kyl. Vi kunde nÀrsomhelst göra oss en macka och fixa kaffe. Gott om juicer och pÄlÀgg. Fungerade utmÀrkt med parkering och transfer till och frÄn flygplatsen. Vi Äterkommer gÀrna nÀr det blir fler tidiga avgÄngar frÄn Landvetter.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack toka52
Omdömet skrevs 22 juli 2019 frÄn mobil enhet

Mkt trevligt hotell med hÀrligt bemötande. Vi bokade parkering under vÄr vecka i Turkiet pÄ hotellet och en övernattning nÀr vi kom hem kl 04:30 pÄ morgonen. Blev körda t.o.r till Landvetter med hÀmtning 04:30!! Mysiga rum, sköna sÀngar och frukost uppdukad 24/7. Hit kommer vi tillbaks!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack johant927