“Medelmåttigt på allt”

Lai Wa
Rankad som nr 422 av 1 425 Restauranger i Göteborg
Kök: Kinesiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt i ett sällskap på 7 pers varav två delade mat och fick då betala extra för att dom delade. Det var endast vi där men trots det så tog maten och servicen gott om tid på sig.

Overall medel

2  Tack Anders B

Omdömet skrevs 20 december 2017

På 80-talet gick jag ofta hit och blev alltid nöjd av både vänlig service och god mat. Jag blev inte besviken när jag nu kom tillbaka. Vi åt vegetariskt samt råfriterade småräkor med vitlök som var så goda så vi beställde in en portion till! Ser redan fram emot nästa besök!

1  Tack MagdaSvan
Omdömet skrevs 22 november 2017

Jag brukar äta på Lai Wa ofta då jag bor i närheten, man får ut maten snabbt och personalen brukar alltid prata och vara sociala vilket jag uppskattar. Stämningen är bra samt prisklassen gör att jag besöker restaurangen ofta.

1  Tack Poria E
Omdömet skrevs 21 december 2016 från mobil enhet

Troligen den bästa ond school Kina krogen i Göteborg. Håller en jämn och hög kvalité och har alltid ett väldigt trevligt bemötande.

1  Tack 884niklasj
Omdömet skrevs 4 december 2016

Biff med tomat: Sega köttbitar i smaklös sås. Pekingbiff: friterade, sega köttbitar som smakar riktigt illa.

Tack MonicaBbm

Resenärer som tittade på Lai Wa tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Lai Wa? Berätta vad du tyckte!