“Lunch”
Omdöme om Hovås Kallbadhus

Hovås Kallbadhus
Rankad som nr 1 074 av 1 464 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt

God lunch och vacker utsikt. Rekommenderas.
Bra utflyktsmål med härliga promenader längs havet och Hovås golfbana.

Datum för besöket: september 2020
Tack mariehelenepersson

Omdömet skrevs 4 september 2020

Åkte hit med ett gäng grabbar på nationaldagen. Här ska ätas en klassisk "gubblunch"! Och det gav menyn tillfälle till! Toast Skagen inledningsvis, sen rimmad lax med dillstuvad potatis. Ingen var besviken på maten! Restaurangen ligger på klipporna intill havet, så inramningen var perfekt. Minus: Servicen. Ingen riktig ordning på det hela. Fick sitta och vifta ett bra tag innan varje beställning, och det var svårt att få svar på frågorna v hade om mat och dryck.

Datum för besöket: juni 2020
Tack bf365
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Kom på kvällen & fick se solnedgången.
Mycket folk & trevlig atmosfär med härlig serviceminded personal - tip top!

Tack 704micaelah
Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Torr, stenhård och smaklös. Att kalla den här ihop pressade, överstekta köttfärsen för högrevsburgare är ett skämt. Att dessutom få betala extra för majonnäs som tillbehör, när det vi påtalade att det var torrt. Dåligt tycker vi!!! Och inte värt 195 kr. Fin utsikt och trevlig miljö i övrigt.

Tack Eva I
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Helt okej mat men dålig service. Ingen som självmant kommer fram och ger service utan att man ber om det.

Tack emmagJ1118HB

Resenärer som tittade på Hovås Kallbadhus tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hovås Kallbadhus? Berätta vad du tyckte!