“Dålig service och bemötande..”
Omdöme om Hovås Kallbadhus

Hovås Kallbadhus
Rankad som nr 1 078 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

God mat, men otroligt dåligt och oprofessionellt bemötande. Vi fick dela på en meny och vi fick den först efter en kvart. Personalen frågade inte hur maten smakade eller att kaffe och kaka ingick i lunchen. När vi hade betalat så sa personalen varken tack eller hejdå, när vi själva sa tack och ha det bra. Kommer absolut inte bli ett återbesök.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack ElinR189

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade bokat bord för 4 personer. Detta stod färdigt med blomma o flagga på bordet,som var önskat.
Vi möttes av trevlig personal o beställde dricka.
Det fanns en bra meny denna söndag eftermiddag. Promenad soppa kallades den. Ett buffebord med lite av varje. Tex ägghalvor m räkor,pastasallad,biffsallad,kyckling-
röra,små pajbitar mm.
Till detta fanns nybakat bröd o 3 sorters soppa.
Fisksoppa var fantastisk med mycket gott i. Sedan blomkålssoppa och svampsoppa. Allt smakade så gott!!
Till detta fick man kaffe/te o småkakor. Det fanns en typ av efterrättskaka med grädde att köpa till.
Från bordet hade vi utsikt över hela Askims fjorden med de olika bergsområdena på Näset sidan. Denna dag var disig o grå,men ändå såg vi ut till Valö.
Detta gör vi snart om igen!!
I entréplan ligger snygga toaletter o hissen upp till restaurangen var snygg o rymlig.
I foajén fanns en loggbok man kunde skriva upp reg.nr på bilen för gratis parkering.
Intill restaurangen finns gång o cykelväg åt norr o söder.
Det är den gamla Säröbanan där rälsbussen gick.
Avfart en från Säröleden är mittemot Askims kyrka o sedan ner på Hovås vägen. Vägen går genom villaområdet
Tyvärr var skyltningen ner till restaurangen inte så bra förrän man var nästan framme.
Men NU vet vi

Datum för besöket: januari 2020
4  Tack AMA190
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Man möts av en menyskylt med priset 169 kr uppe i hörnet och 3 rätter på menyn. När man sedan ska betala visade det sig att bara en av rätterna kostade 169 kr; det vi hade valt kostade 289 kr + 35 kr för hemmabubblat vatten. Maten Ok, men dyrt för en lunch utan salladsbord eller kaffe. Dessutom jättetråkigt, inplastat knäckebröd som enda glutenfria brödalternativ.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Quest798186
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Åt mycket goda och snygga räkmackor i fantastisk miljö med stans, sannolikt finaste havsutsikt! Stor härlig terass och avkopplande känsla. Trevlig personal. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack Helena B
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Vi kom dit för att fira mina föräldrar, har varit där många gånger förut.
Denna gången var det den sämsta servicen jag någonsin upplevt, man fick resa sig upp och jaga personalen för att lyckas beställa något. Ingen frågade om man vill beställa mat, om man vill ha mer dryck, eller någon dessert, kaffet fick vi hämta själva fick vi som svar, kaffet såg ut att det stått på värme sedan lunch.
När vi påpekade den dåliga servicen fick vi bara ett OK som svar.
Dom lever enbart på deras läge, samt väldigt duktiga och trevliga kockar som bad om ursäkt för den dåliga upplevelsen.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack Peter A

Resenärer som tittade på Hovås Kallbadhus tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hovås Kallbadhus? Berätta vad du tyckte!