Alltid tråkigt med missnöjda gäster, ni har båda nu skrivit först du och även Johan, kunden har alltid rätt ! i ert fall blev ni erbjudna en uppgradering från ett standard dubbel small till våra helt nya superior rum , mycket olyckligt att det var 2 luckor (hila luckor inspektionsluckor) Ej stora hål i taket) som saknades i ert badrum , då det hela var helt nytt, och vi hade haft en installatör som varit uppe och reglerat ventilationen i undertaket, och glömt stänga dem efteråt, det syntes en sladd ovan undertaket de hänger inte ner , ni sa att ni inte upptäckte det förrän sent, så det kan inte varit allt för störande, oavsett detta skulle vi självklart antingen bytt rum för er bara ni ringt och talat om detta för oss.
Vi har svårt att efter vistelsen erbjuda er era pengar tillbaka, då ni utnyttjat er fulla vistelse hos oss, de flesta negativa recensioner bygger på ungefär lika scenarier , och har undertonen att man egentligen inte vill skriva en recension, vi tycker att alla de gäster som läser de negativa recensioner, bör se våra betydligt fler positiva recensioner.
Vi beklagar djupt att er vistelse inte motsvarade era förväntningar, och vi erbjuder vid dessa tillfällen fria dag spa pass.
Vi kan tyvärr inte erbjuda full återbetalning.
Mvh FamiljenTreetop