Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
View deal
Booking.com113 US$
Orbitz.com112 US$
Travelocity112 US$
CheapTickets112 US$
FindHotel114 US$
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Vilken trevlig afton vi fick då vår vän blev firad på sin 50 års dag
Trevlig personal vår egna bartender som verkligen gjorde sitt yttersta för att vi alla skulle må bra
Spa avdelningen med ångbastu och en som hade panorama fönster så att när man satt där kunde se vännerna som bubblade utanför
Jätte god buffe åt vi innan limosinen tog oss hem till stan igen

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Guide279535
Eva Palmgren, Hotelldirektör på Treetop Spa Hangout & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2020

Härligt att höra att ni hade ett lyckat 50-årsfirande på oss på Treetop! Välkommen åter!

Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med brister. Rum utan ac och fläkt vi fick snabbt låna enklare fläkt. Tyvärr rum svårt få kallt. Frukosten bra dvs standard och trevlig miljö. Restaurangen hade god mat men hade förbeställt och fick ändå vänta mer än en timme och servitör var väldigt ovan och kunde inget om drycken mm.

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack NicklasLH

Tack för ditt omdöme Nicklas! Delar av sommaren var verkligen varm detta år, bra att du sa' till och fick låna en fläkt av oss. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Gammaldags rum, inget kylskåp och ingen fläkt eller ac. Frukosten litet utbud och absolut inte coronaanpassat. Fanns ingen handsprit och utrymmet var mycket trångt och alla stod tätt brevid varandra. Rörigt intryck med byggställning och ombyggnationer vid området.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack 320sandrall

Hej Sandra, vad synd att du inte pratade med receptionen, så hade du kunnat få låna en fläkt. Vissa dagar denna sommar var riktigt varma, och då förstår jag att du saknade en fläkt. Beklagar verkligen att du inte trivdes på vårt mysiga hotell - den byggnad du bodde i är från 1920-talet, men har renoverats för att behålla sin gammaldags charm.

Vi har corona-anpassat vår anläggning sedan i våras, med tydliga skyltar, handsprit och uppmaningar att inte vistas mer än 2 personer samtidigt vid frukostbuffén. Borden har gott om avstånd mellan varandra. Dessutom har vi naturligtvis förstärkt all städning, och är väldigt noga med att följa Folkhälsomyndighetens och vår branschorganisation Visitas rekommendationer. Ett visst ansvar faller dock på individen själv, även om vi gör vårt bästa för att uppmana våra gäster att hålla avstånd.

Under sommaren byggde vi ytterligare ett trädäck bakom den nya hotellbyggnaden som invigs under hösten 2020. Då den nya hotellbyggnaden exteriört var klar redan under våren var alla byggställningar i anslutning till hotellet nerplockade i god tid innan sommarsäsongen och endast några byggbyschor stod kvar i nedre änden av området, långt ifrån hotellet. Du kan dock ha drabbats av att en av våra gäster somnade i duschen och orsakade översvämning i sitt eget rum och rummen under. Vi var snabbt tvungna att ställa in byggfläktar och sanera dessa rum. Vi försökte dock göra detta så obemärkt som möjligt och beklagar verkligen om detta stört dig. Snart är dessa rum återställda, men det har tagit flera månader tyvärr.

Välkommen åter, och hoppas du ger oss en chans till :-)

Omdömet skrevs 25 juni 2020

Bokade en övernattning och trodde att spa:et högst upp ingick men det gjorde det inte. Vi betalade 350:- extra per person för att få tillgång till det. Visst var det vackert där uppe men att betala så mkt för jacuzzi, kallbad och bastu kändes ovärt.

Vi bokade dubbelrum och fick först ett som vette ut mot vägen där vi hörde bilarna hela tiden. Som tur var kunde vi byta till ett lite längre bort där vi slapp billjuden men ingen av rummen hade fläkt eller AC och var väldigt varma.

Kvällens middag som ingick var bara ett enda stort skämt då vi fick varsin liten uppvärmd ost och skinkpaj.

Nej rekommenderar inte detta i förhållande till det vi betalade!!

Datum för vistelsen: juni 2020
3  Tack louisefF7405QI
evapalm, Hotelldirektör på Treetop Spa Hangout & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2020

Hej Louise,
Jag beklagar verkligen att du inte trivdes på Treetop Spa.

Vardagar under höst, vinter och vår ingår kvällsmat i våra rumspriser. Innan Covid-19 innebar det kvällsbuffé, men under dessa tider serveras i stället enkla tallriksrätter. Nu under sommaren ingår ingen kvällsmat i priserna.

Vi är inte så vana vid heta somrar i Sverige, och därför har vi ej satsat på luftkonditionering. Det brukar finnas fläktar till utlåning i receptionen för de som så önskar. Men vi tar naturligtvis till oss av dina synpunkter.

PS. Nästa gång rekommenderar jag att du bokar något av våra paket med 3-rätters middag och där entré till vårt läckra Bergspa ingår.

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: mars 2021
Tony Lindström, Ägare på Treetop Spa Hangout & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan