Travelocity
SPARA 22 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-21
getaroom.com115 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Allmänt slitet hotell. Nedsjunkna sängar. Trist frukost med t.ex. bake off-bröd. Frukostmatsalen är en sunkig pub. Bullrigt område vid motorväg och genomfartstrafik. Ingen parkering. Med tur hittade vi en parkering 250 meter bort.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack vesa_leppanen
Omdömet skrevs 21 september 2020

Vet knappt vart man skall börja eller sluta, Bokade 2 rum varav jag checkade in en dag tidigare. Kom in i rummet som är rätt litet med helt okej för att sova bara. På toan känner man en fuktig äcklig lukt som luktar lite mögel. Går in och skall ta en dusch då jag ser att hela fogarna är fulla med mögel. Börjar då att kolla resten av städningen i rummet och ser att det är damm och massa gammal smuts på lister. Går ner till receptionen och påtalar detta. Han skall skriva ett meddelande till chefen, Har ej tid att byta hotell då jag har bokat 2 rum och skall på begravning. Får ett annat rum på nästa våning. Där har man bytt en del fogar, Men den ena sidan vittnar även här om mögel. Tittar på kaklet mittemot toan, Där sitter en prislapp ihop rullad, Alltså missat vid städningen. Vattenkokaren full med vatten, Fjärrkontrollen funkar inte, Duschslangen är trasig varav hälften av vattnet rinner underifrån. Kanske lätt att låta irriterad. Skall sedan checka ut. Då debiterar man mig 470 för mycket, När jag påtalar detta och visar bokningen så skall personen räkna om detta, Inte ens då blir det rätt. Utan får visa hur + och - minus funkar. NEJ jag rekommenderar ej detta hotell. Har själv svår astma och detta var det värsta nätterna i mitt liv. Men ta betalt det kunden man utan problem.

Rumstips: Välj ej detta hotellet om du är rädd för din hälsa/ hög risk hotell
Datum för vistelsen: september 2020
Tack rickardo488
Omdömet skrevs 1 juni 2020 från mobil enhet

Hade fått en gratis frukost men fanns inget utbud alls så åkte till annan hotellfrukost. Och då kom vi ändå 1 timme innan frukosten stängde. Det som fanns var mackor och kokta ägg. Ingen äggröra, bacon, korv, osv. Ingen gourmet dvs.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack mateuszs163
Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade med oss våra två små barn och bokat ett familjerum. Det var väl förberett med extrasäng och en resesäng till den lille. Något slitet men helt ok standard. Var dock aningen kallt på rummet. Svårt att ta sig upp med barnvagn upp för första trappan men det fanns hiss när man väl var uppe för den. Frukosten var väldigt mysig. Hade allt vi önskade. Kan absolut bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack evalenahj83
Omdömet skrevs 20 februari 2020

personalen i receptionen förstod dåligt svenska språket
krogen som ligger på hotellet har bara blivit sämre å sämre med åren, för 6 år sen var det öppet till mins 24, nu till 23, bartendern kunde bara blanda till gin å tonic och rom å cola, erkände att han inte kunde blanda drinkar, hade dålig koll på olika whisky sorter å om dom var brända eller inte, även bartender förstod å pratade dålig svenska, på lördagen blev det lite bättre då en av de tidigare anställda stod i baren, bad om en mjukare kudde men fick till svar; vi har bara standar kuddar, konstigt, för jag har tidigare fått mjukare kuddar, så tyvärr kommer vi nog inte hit mer, vi är i Göteborg i alla fall 3ggr om året

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western