6 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Priceline136 US$
travelup.com166 US$
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt rum med utsikt mot stan. Underbara sängar , personalen är jätte service inriktad, vilket gjorde vistelsen ännu mer glädjande.
Vi åt även Brunch på lördagen vilket var mycket gott. Fräscht och smakrikt. Tack till chefer och personal som verkligen lyckats gör detta fina hotell till No 1 Göteborg.

Med vänlig hälsning, Tarek & Jessica

Rumstips: Ät gärna lunch på hotellets restaurang. Goda drinkar i baren. Testa även deras Spa avdelning.
Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 432tarekl
Sofia Lindholm, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Hej Tarek och Jessica,
Stort tack för era fina ord, vi är verkligen glada att ni trivdes så bra hos oss.

Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Super härlig personal på hotellet! Rummen på hotellet fanns det definitivt inte något att klaga på, städat och fräscht varje dag. Maten på hotellet var utmärkt och inte minst personalen i baren, väldigt serviceminded och trevlig. Rekommenderar detta hotellet då det ligger väldigt bra i Göteborg och nära till Centralstationen.

Tack Monsson2021

Hej Monsson2021,
Stort tack för era fina ord, vi är glada att ni uppskatade hotellet och personalen.

Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Trevligt och modernt hotell i perfekt anslutning till centrum.
+Rent och städat
+Perfekt läge för centrum
+Trevlig personal
+Fina rum

-Lång väntetid vid in/ut check, lite personal i receptionen blev långa köer.
-God frukost dock önskas större utbud

Tack agusta721201

Hej agusta721201,
Stort tack för er feedback.

Vi tar med era synpunker om receptionen till berörd avdelning.

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Är otroligt nöjd, ser fram emot att bo hos er igen om några månader! Rummet var väldigt fint och frukosten var bra. Jag skulle verkligen rekommendera er och är imponerad av er personals stresstålighet, trots en väldigt lång kö vid incheckning så behöll de sin professionalitet

Tack 6fwqeg59fd

Hej 6fwqeg59fd,
Stort tack för dina fina ord. Vad roligt att ni uppskattade vår personal.

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Otroligt fint och fräscht hotell. Sängarna var de skönaste någonsin.
Det enda som drar ner betyget var fläckarna som fanns på golvet (ej städar ordentligt) och smulorna på bordet. Samt dåligt utbud av specialkost till frukost.

Tack frostblomma

Hej frostblomma,
Tack för er review. Jag ber om ursäkt att städningen inte var som den skulle, vi tar med oss det til berörd avdelning.

Vi hoppas ni vill komma tillbaka till oss igen.