Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer tittar på det här hotellet
RadissonHotels.com
126 US$
View deal
Booking.com
126 US$
View deal
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Agoda.com
147 US$
111 US$
View deal
SPARA 36 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Hotels.com126 US$
Expedia.com126 US$
StayForLong147 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (543)
Filtrera omdömen
544 resultat
Medlemsbetyg
301
144
59
22
18
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
301
144
59
22
18
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1217 av 544 omdömen
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Bra välkomnande och snabb och vänlig service. Bra läge på hotellet. Kunde varit mer för barnen att hitta på (eftersom pandemin gör att man har färre aktiviteter att åka på). Sämst var denna recension som är för lång att skriva och svor att komma ur om man gör i mobil

Datum för vistelsen: februari 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack erikbankeryd
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2021

Hej erikbankeryd och stort tack för din fina recension. Vi är så glada att ni haft det bra hos oss och är nöjda med vår service. Varmt välkomna tillbaka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Aldrig varit på ett hotell med så professionell och bra service, fantastisk vänlig och hjälpsam personal. Jag är helnöjd med allt!
Spat va jättemysig och restaurangen va verkligen i toppklass! Rummet rent och snyggt och toppen med chromecast!

Datum för vistelsen: februari 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack nathaliereis
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej Nathaliereis! Tack för att du tog dig tid att lämna feedback från din vistelse hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel. Vi blir riktigt glada när vi får höra att vi mött din förväntan på service. Underbart att du var så nöjd med din vistelse. Vi ser framemot att få välkomna dig tillbaka snart igen.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2021

Fick ett fantastiskt mottagande när vi checkade in av trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Tydlig info kring frukosttider, spa, etc.

Rummet stort och ljust med alla faciliteter man kan önska sig. Sängarna i mjukaste laget men inget som störde. Förvånansvärt väl ljudisolerat mot spårvagnar och annan trafik på utsidan, hördes knappt.

Baren trevlig och bra ställe för en stunds arbete och lite avkoppling. Kunde kanske funnits några fler öl att välja på för oss som gillar en riktig stout. Ett stort plus för musikvalet, passade perfekt.

Frukosten trevlig men kanske något begränsad. Fanns dock alla möjligheter att äta sig mätt inför dagens utforskning av Göteborg.'

Överlag en mycket trevlig vistelse där den engagerade personalen verkligen gjorde allt för att vi skulle trivas!

Datum för vistelsen: februari 2021
    • Standard
    • Läge
    • Service
2  Tack Black_Father
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej Black_Father! Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel. Vilken härlig beskrivning av din vistelse. Extra glada blir vi att få höra att vi har varit engagerade. Tack för tips om urval på öl. Detta för jag vidare till rätt avdelning. Varmt välkommen tillbaka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Nästan allt på frukosten va kallt när man kom den lite senare tiden och personalen hade inte mycket mer än hej o hejdå , spaet inte alls prisvärt , sista gången ja besöker detta hotell i dessa tider borde dom kunna prestera bättre i o med att det inte finns så många gäster!

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste som ett par
1  Tack Luperesor1
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej Luperesor1! Tack för din respons till oss. Vi tar din feedback vidare. Jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vår målsättning är självklart att alla våra gäster skall lämna oss nöjda.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 februari 2021 från mobil enhet

Vi bor på ett helt tomt Radisson och ändå väljer receptionisten att checka in oss på ett av fem rum som har en svart kub av isoleringsmaterial som täcker halva fönstret. Många skulle i dåliga tider välja att gör upplevelsen för de få gäster de har över förväntan. Inte Radisson.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack ACWS1969
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej ACWS1969! Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Självklart vill vi göra upplevelsen över förväntan för våra gäster. Jag beklagar att vi inte lyckats denna gång. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka och visa att vi kan bättre. Tveka inte på att höra av dig om du vill ge oss en chans till i framtiden.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen