2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-23
Expedia.com126 US$
StayForLong147 US$
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Bra välkomnande och snabb och vänlig service. Bra läge på hotellet. Kunde varit mer för barnen att hitta på (eftersom pandemin gör att man har färre aktiviteter att åka på). Sämst var denna recension som är för lång att skriva och svor att komma ur om man gör i mobil

Tack erikbankeryd
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2021

Hej erikbankeryd och stort tack för din fina recension. Vi är så glada att ni haft det bra hos oss och är nöjda med vår service. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Aldrig varit på ett hotell med så professionell och bra service, fantastisk vänlig och hjälpsam personal. Jag är helnöjd med allt!
Spat va jättemysig och restaurangen va verkligen i toppklass! Rummet rent och snyggt och toppen med chromecast!

Tack nathaliereis
Jessica B, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej Nathaliereis! Tack för att du tog dig tid att lämna feedback från din vistelse hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel. Vi blir riktigt glada när vi får höra att vi mött din förväntan på service. Underbart att du var så nöjd med din vistelse. Vi ser framemot att få välkomna dig tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 15 februari 2021

Fick ett fantastiskt mottagande när vi checkade in av trevlig personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Tydlig info kring frukosttider, spa, etc.

Rummet stort och ljust med alla faciliteter man kan önska sig. Sängarna i mjukaste laget men inget som störde. Förvånansvärt väl ljudisolerat mot spårvagnar och annan trafik på utsidan, hördes knappt.

Baren trevlig och bra ställe för en stunds arbete och lite avkoppling. Kunde kanske funnits några fler öl att välja på för oss som gillar en riktig stout. Ett stort plus för musikvalet, passade perfekt.

Frukosten trevlig men kanske något begränsad. Fanns dock alla möjligheter att äta sig mätt inför dagens utforskning av Göteborg.'

Överlag en mycket trevlig vistelse där den engagerade personalen verkligen gjorde allt för att vi skulle trivas!

2  Tack Black_Father

Hej Black_Father! Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse hos oss på Radisson Blu Scandinavia Hotel. Vilken härlig beskrivning av din vistelse. Extra glada blir vi att få höra att vi har varit engagerade. Tack för tips om urval på öl. Detta för jag vidare till rätt avdelning. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Nästan allt på frukosten va kallt när man kom den lite senare tiden och personalen hade inte mycket mer än hej o hejdå , spaet inte alls prisvärt , sista gången ja besöker detta hotell i dessa tider borde dom kunna prestera bättre i o med att det inte finns så många gäster!

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack Luperesor1

Hej Luperesor1! Tack för din respons till oss. Vi tar din feedback vidare. Jag beklagar att vi inte nått upp till dina förväntningar. Vår målsättning är självklart att alla våra gäster skall lämna oss nöjda.

Omdömet skrevs 12 februari 2021 från mobil enhet

Vi bor på ett helt tomt Radisson och ändå väljer receptionisten att checka in oss på ett av fem rum som har en svart kub av isoleringsmaterial som täcker halva fönstret. Många skulle i dåliga tider välja att gör upplevelsen för de få gäster de har över förväntan. Inte Radisson.

Tack ACWS1969

Hej ACWS1969! Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Självklart vill vi göra upplevelsen över förväntan för våra gäster. Jag beklagar att vi inte lyckats denna gång. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna er tillbaka och visa att vi kan bättre. Tveka inte på att höra av dig om du vill ge oss en chans till i framtiden.