Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (474)
Filtrera omdömen
474 resultat
Medlemsbetyg
258
129
54
18
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
258
129
54
18
15
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 474 omdömen
Omdömet skrevs 14 september 2020

Utmärkt över förväntan. Hotell med hög service, mkt trevligt bemötande och serviceinriktade. Mycket bra och snabb roomservice Bra centralt läge. Parkering och anslutning till fint SPA. Prisvärt. Fin och allsidig frukostbuffe/brunch.

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack jlarss262738
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Hej och stort tack för din fina recension. Vi är så glada att du haft det bra hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 september 2020

Ni måste lyssna på era kunder
Orkar inte bråka på plats
Därför ringde vi 3 ggr innan och blev lovade rum med dubbelsäng

Nu vet vi detta,så nästa gång blir det ett annat hotell
Tråkigt då vi iaf åker till Göteborg 4-5 gånger om året privat

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Tack rkukec377733
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Hej Robin, Jag förstår av din recension att något gått snett och ber uppriktigt om ursäkt för detta. Hoppas att vi får möjlighet att välkomna er i framtiden och överträffa era förväntningar.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Ett trevligt hotell med fin inredning. Trivsamt och lugn atomosfär. Spaet som ligger i samma byggnad är kanonmysigt, om än lite trångt såhär i coronatider. Restaurangen på hotellet serverar god mat och ger bra service. Frukostbuffén är supergod med mycket utbud och definitivt anpassad för pandemin.

Det enda vi hade önskat var mer information om Spaet vid incheckning, att det inte ingår utan att det går att få tillträde mot kostnad (kunde inte hitta det någonstans online heller inför resan). Priset är rabatterat. Vi hade även önskat lite mindre krångel med nyckelkorten och hissarna. De verkar ha tekniska problem gällande dessa. Visade sig även att vårt ena kort sedan helt slutade fungera och vi kom inte in på rummet eller någon annanstans med det. Orkade aldrig byta det men säkert inga problem att få hjälp med det.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack 672amandae
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Hej och stort tack för din recension. Det gläder oss att höra att ni är nöjda med vistelsen på det stora hela. Vi beklagar dock om du upplevde att du saknade information om spa-tillägg samt strul med nyckelkort. Varmt välkommen tillbaka!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Hade en vistelse här i samband med sambons 30-årsdag. Vilket välkomnande! Fick en gratis uppgradering av rummet vid ankomst. Toppenservice och bra hotellfrukost. Den hade det mesta. Rummen var stora och rena. Besökte även Hagabadets spa - gå dit om ni kan. De har även rabatt för personer som bor på hotellet. Allt som allt ett riktigt bra hotell. Vi har inget att klaga på.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack cibellebroman
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Hej cibellebroman ,

Stort tack för detta fantastiska betyg!

Det betyder verkligen så mycket för oss att få höra att ni hade en trevlig upplevelse hos oss och vi hoppas på att få välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Med vänlig hälsning,
Simone, Front Desk
guest.scandinavia.gothenburg@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Bad borde ingått, eller att man betalade ett pris för hela antalet personer/rum nu blev det ju 250:-/person och tillfälle/dag. Billigare parkering eller billigare alternativ. Rätt mycket oljud från gatan vid tidig morgon. Wi-fi bra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack mlarss510472
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan

Hej mlarss510472 ,

Vi är tacksamma för att ni delar med er av er vistelse så vi vet vad som kan göras ännu bättre.

Spa ingår om man bokar upp sig i någon utav våra sviter annars är det dessvärre en rabatterad extra kostnad om man önskar köpa till det. Detta är för att vi enbart samarbetar med Hagabadet så det är tyvärr inte vårt.

När det gäller parkering så finns det andra alternativ i närheten som är något billigare. Vi hänvisar gärna er till något utav dem om det skulle önskas.
Parkering i Göteborg är tyvärr ganska dyrt överlag.

Vi hoppas självklart att ni kommer och besöker oss igen vid ett annat tillfälle inom en nära framtid.

Med vänlig hälsning,
Simone, Front Desk
guest.scandinavia.gothenburg@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen