Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (491)
Filtrera omdömen
491 resultat
Medlemsbetyg
269
133
56
18
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
269
133
56
18
15
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
3742 av 491 omdömen
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Perfekt läge. Familjerummet vi fick var rymligt och välstädat. Underbara sängar. Fantastisk middag i restaurangen. T.o.m barnens mat var riktigt vällagad och suverän. Wi-fi som fungerade hela vistelsen utan att bli utkastad. Generöst med uttag, även i restaurangen. Frukosten var tipptopp. I coronatider så har hotellet lyckats. Inslussningssystem, kaffetermosar och framdukat på borden. Det som gick serverades i små skålar, så fräscht. Fenomenalt att slippa dela smörbutt med andra gäster. Så smart. Även enkelt för barn att hämta en liten skål. Tror också att man minskar risken att gäster ”övertar” frukost som ofta kastas. Extra plus för fuktiga gurkskivor. De är få hotell som lyckas hålla gurkskivor fräscha som ni. Alert personal.
Rekommenderas. Vi kommer gärna tillbaka. Bra jobbat Radisson.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste med familjen
Tack 4personer1234
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2020

Hej 4personer1234

Så roligt att ni haft en härlig vistelse hos oss! Det glädjer oss att ni upplever vår service, sängar, mat och frukost och gurkskivor så bra. Att våra gäster har en fantastisk upplevelse är vårt största mål.

Hjärtligt välkomna tillbaka!

Camilla / Front Office
GOTZA.ServiceManager@RadissonBlu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Rymligt och jättefint rum ! Skön säng och det fanns olika kuddar.
Trevlig bar med livemusik på kvällen.
Perfekt läge med närhet till shopping i galleria Nordstan.
God frukost med olika alternativ.
...

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack Forslund15
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej Forslund15,
Tack för dina kommentarer om din vistelse på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg. Det betyder mycket för oss att veta hur du upplevde din vistelse här hos oss.

Vänliga hälsningar,
Sofia / Receptionen
sofia.lindholm@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi hade en Corner Suite med knappt några möbler, mer tom golvyta än något annat. Golvvärme i badrum fungerade inte, en liten shampoo och en dusch kräm flaska, otrevlig check in personal, trängsel vid frukost buffet och inget för att förhindra trängsel osv i virus tid, mycket litet utbud vid buffet, vi hade SPA entre inkluderat, var det minsta och sämsta SPA vi någonsin varit på. Ligger I källaren och är otroligt dåligt utrustat och var trångt även efter att vi bokat tid.

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack mbergg353338
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej mbergg353338,

Tack för dina kommentarer om din vistelse på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg. Det betyder mycket för oss att veta hur du upplevde din vistelse här hos oss.
Det var väldigt tråkigt att läsa att vi inte har uppfyllt dina förväntningar och att du inte var nöjd över vissa aspekter av vistelsen. Vi vill att alla våra gäster ska trivas bra hos oss så jag tar självklart dina kommenterar vidare till berörda avdelningar som plats för förbättring och hoppas att du kommer tillbaka för att bo hos oss igen!
Kontakta oss gärna om du behöver hjälp med något mer.

Hälsning,
Sofia / receptionen
sofia.lindholm@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Fina rum med fint välkomnande för våra hundar, lite tråkig bar och ingen uteservering eller takbar.
Frukosten var de mesta slut och ganska tråkig mycket färdiglagat, torra pannkakor etc.
Spa mot betalning som vi ej nyttjade denna gång.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
1  Tack violakathrine
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej violakathrine,

Tack för dina kommentarer om din vistelse på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg. Det betyder mycket för oss att veta hur du upplevde din vistelse här hos oss.

Hälsning,
Sofia / Receptionen
sofia.lindholm@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra. Trevlig personal i bar och resturang, dom i receptionen va stressade hela tiden och ville inte hjälpa till med eventuella frågor men det löste sig tack vare personalen i bar/resturang
Mycket fräscha rum och grymt sköna sängar med mycket bra läge
Dock var städningen inte att hurra för

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste med vänner
1  Tack JoakimDessewffy
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica Birch-Jensen, Marketing på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej JoakimDessewffy,
Tack för din feedback.

Vi är glada att personalen i baren hjälpte er när ni hade frågor, gällande personalen i receptionen så ska vi ta med oss detta och kolla över våra rutiner.
Hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Hälsning,
Sofia / Receptionen
sofia.lindholm@radissonblu.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen