“Centralt hotell i Göteborg”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg
Rankad som nummer 24 av 67 hotell i Göteborg
Omdömet skrevs december 7 2016

Har bott på många Radisson hotell och de håller alltid en hög nivå. Servicen vid in och utcheckningen är mycket bra. Frukosten är mycket bra med ett brett urval av godsaker. Själva hotellet är lite slitet på visa ställen, men de har börjat renovera och fräscha upp så snart är det väl troligen ok igen. Hotellet ligger mycket strategiskt om man är ut efter shopping och restauranger. Kan varmt rekommenderas och det är även mycket HCP vänligt.

• Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Leif J
Tina K, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade december 9 2016

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av alla dina positiva kommentarer. Det betyder mycket för vårt team. Varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar Jessica Marketing Manager

Det finns nyare omdömen om Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs december 6 2016 från mobil enhet

Var med SDN Angered på julbord. Tråkigt utbud av halv- eller helfabrikat. Julskinka som smakade plast, pate med stora broskbitar och ostkaka med isbitar i. Det vanliga, sill, köttbullar och rödkål var inte mer än ätbart. Riktigt uselt och tråkigt att ett bra hotell serverar denna dåliga måltid till kommunalanställda.

Bodde här: December 2016, reste med vänner
1  Tack Margareta T

Hej Margareta,
Tack för din recension. Vi är mycket ledsna att du inte gillade vårt julbord. Alla kommentarer är värdefulla för oss. Hoppas vi får chansen att överträffa dina förväntningar vid ett annat tillfälle. Vänliga hälsningar Jessica Marketing Manager

Omdömet skrevs december 5 2016 från mobil enhet

Samlad bedömning:
Hotellet ligger bra till för shopping och transport. Några saker ledde till att besvikelsen infann sig. Hotell med kalla rum finns det, men eftersom de inte förbättrat sig på 5 år tycker jag att de förtjänar en dålig recension.

Förbättringspotential finns gällande rörig frukostarea, obekväma möbler på rum samt i viss mån brist på bemötande från en del av personalen i receptionen.

Städning på rum utfördes först efter påtryckning sent på kväll, men utfördes inte till fullo.
Om sängkläder är smutsiga byter man väl ut dessa oavsett städrutin eller?

Detta var en gång ett fint lyxhotell men det går inte att förvänta sig lyxkänsla när man bor där.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
Tack Håkan L
CarlsonRezidor, customer care på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade december 8 2016

Hej Håkan!
Tråkigt att höra att möbler och städning bland annat inte levde upp till dina förväntingar. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om dina upplevelser på hotellet, detta hjälper till att höja hotellets standard, förhoppningsvis finner du din nästa vistelse mer tillfredställande.

Omdömet skrevs november 16 2016 från mobil enhet

Fantastisk miljö, lunchen var supergod och fikat på konferensen var den bästa jag varit med om. Bemötandet var på topp av konferenspersonalen, både vid bokningen och under konferensen. Ett positivt minne för oss alla. TACK

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Nettanhalvar
Tina W, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, svarade på det här omdömetSvarade november 18 2016

Hej och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi är så glada att ni haft en sådan fantastisk upplevelse under er konferens. Varmt välkomna till oss igen!

Omdömet skrevs november 16 2016

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu Hotels
Tack K1963NTlisal

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Göteborghotell
1.9 km bort
Elite Plaza Hotel Göteborg
Nr 11 av 67 i Göteborg
725 omdömen
Visa priser

Besökt Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg

Adress: Södra Hamngatan 59, Göteborg 401 24, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Göteborg
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 13 av Familjehotell i Göteborg
Nr 14 av Affärshotell i Göteborg
Nr 15 av Romantiska hotell i Göteborg
Nr 16 av Lyxhotell i Göteborg
Prisklass: 1 171 kr - 2 485 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg 4.5*
Antal rum: 349
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Rezidor, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg Hotel Gothenburg
Radisson Gothenburg
Gothenburg Radisson

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?