1 376 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 29 november 2023

Tyvärr bliv det endast en natt i tjänsten på detta hotell. Jag har rest och besökt en hel del hotell genom mitt arbete och just detta hotell håller betydligt mer än vad de lovar. Ta dig tid att njuta av frukostbuffén är ett råd jag ger alla:-) Bra läge precis i anslutning till Centralstation och spårvagnsförbindelser.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Anders J
Isabella Handberg, Gästservice/reception på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2023

Bästa Anders,

Tack så mycket för att du delar med dig av er upplevelse och tack för värdefull feedback!

Vi hoppas att ni haft en härlig vistelse i Göteborg och att vi ses snart igen!

Varma hälsningar,

Maria

Omdömet skrevs 27 november 2023

Göteborgs SÄMSTA service en hotellreception bestående av amatörer som inte kan stava till service.
Vi bokade stora sviten 26 nov för en Babyshower. Enligt mailbekräftelsen fick vi tillträde till rummet 11:00. Väl på plats fick vi inte komma in innan 13:20.
Kvinnan som fick betalt per timma för att dekorera satt 2 h i onödan. Dekoration som köptes hann inte användas.
En reception som ALDRIG svarar i telefon. När man väl kom ner så fanns ingen i receptionen.
Vi gick back ca 3000kr pga att vi inte kom in i tid. Värst av allt var stressen vi fick uppleva pga tidsbrist!
När vi frågade efter 3 st tallrikar eller fat att låna kunde de inte hjälpa oss med det heller.
När väl hotellchefen ringde var hon lika oserviceminded som sin personal. Det förklarar varför ett en gång i tiden bra hotell idag är värre än ett vandrahem. När ledaren inte kan förstå och försöka kompensera för skada och istället endast går i försvar för sin okompetenta personal då har man misslyckats.
Helt fel person på fel plats!
Att betygsätta Clarion post med 0 stjärnor är till och med för mycket för den horribla ”servicen”. Vår vistelse var UNDER ALL KRITIK.
Detta hotell rekommenderas ABSOLUT INTE! Väl ett av de andra hotell om du vill ha valuta för dina pengar och möte personal som jobbar för att gästen ska kännas sig omhändertagen.

1  Tack EllaVonD
Omdömet skrevs 23 november 2023 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och även restaurangen var riktigt bra, den rekommenderas varmt! Rummen var rena, fräscha och snyggt inredda med förväntad standard. Bussar o spårvagnar passerar ca 100 meter från hotellet vilket gör det lätt att ta sig till olika platser i och omkring staden. Rekommenderas varmt för en trevlig weekend i goa Göteborg!

Rumstips: Utmärkta kommunikationer ca 100 meter från hotellet. Nära att gå till Liseberg, Ullevi, Slottsskogen och centrala stan. Toppenläge!
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack MN852
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2023

Bästa gäst!

Vilken fantastiskt fin review du tar dig tiden att ge oss!

Vi är så tacksamma för feedback och glada att du väljer oss.

Hoppas att vi ses snart igen. Må fantastiskt tills dess!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 12 november 2023 från mobil enhet

Aldrig upplevt sämre hotell. Brister brukar vara i personal och service, men här är hotellet rent utav bedrövligt. För det första finns det ingen mat på hotellet på söndagar, you are on your own. För det andra är frukosten fullbokad, som gäst på hotellet kan du bli utan frukost. För det tredje kostar alla upplevelser på hotellet extra, vilket jag aldrig upplevt förut (extra för att slappna av vid poolen, va?!).

Jag kan tolerera drygt bemötande eller personalmisstag, ingen är perfekt och alla är inte bäst på kommunikation, men de brister jag blir vansinnig på är rent utav designfel som kommer från antingen inkompetens eller girighet. Det är INTE acceptabelt för ett hotell som tar upp en sådan värdefull yta nästintill centralstationen att inte kunna leverera enkla hotellbekvämligheter. Antingen sänker man priset eller så låter man kompetenta kedjor ta över platsen.

Rumstips: Finns bättre hotell några meter ifrån. Boka rum där. Det är samma priser.
Restyp: Reste i arbetet
Tack toufikolakis
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2023

Bästa Toufikolakis!

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss en recension, det uppskattar vi verkligen!

Vi jobbar ständigt med att förbättra gästupplevelsen på hotellet och tar med oss dina ord i det arbetet.

Alla våra gäster har frukost inkluderat och receptionen hjälper gärna till att boka frukosttiden åt dig. Alla gäster får äta frukost, men vi har frukosttider för att alla ska få en bra stund på frukosten och alla inte ska komma till frukosten samtidigt. Dock brukar vi vara flexibla och hjälpa till som sagt. Denna information skickas ut till alla gäster innan ankomst där man får möjlighet att boka frukosttiden innan ankomst.

På söndagar har vi lättare kalla rätter i baren såsom räkmacka och wraps.

Vårt Spa och pool på taket måste förbokas och det är en liten serviceavgift för båda upplevelserna då antalet platser är begränsat. Denna information finns på vår hemsida när man bokar.

Tack för din feedback och önskar dig en fin dag!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 16 oktober 2023

Restaurangbesök på Norda var inte inte prisvärt. Rörig meny delvis bara på engelska,.Vi åt bland annat två kötträtter, båda inte alls mört kött och maten inte varm, ingen som frågade hur maten smakade.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Göran J
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2023

Hej Göran!

Tack för att du delar med dig av din upplevelse!

Vi tar med oss dina ord för att bli ännu bättre.

Önskar dig en fin kväll!

Mvh