Bli belönad med One Key
Bli belönad med One Key
1924 av 4 777 omdömen
Omdömet skrevs 8 oktober 2023

Redan vid entrén får man en lyxkänsla. Supertrevligt bemötande vid receptionen. Rummet var jättefint. Sparsamt inrett och ändå lyxigt. Hotellet ligger 50 meter från centralstationen. Frukosten var mycket bra! Det fanns av allt för alla smaker. Vi är jättenöjda även om det var en kort visit.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack nursepinto
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2023

Kära gäst!

Tack för din fina recension!

Härligt att du haften lyxig vistelse hos oss. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka som gäst.

Tills dess, ha det bäst!

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 7 oktober 2023 från mobil enhet

Jag har alltid velat bo på Post och fick chansen att göra det i tjänsten. Jättebra läge både till stan och centralstationen. Gångavstånd till Ullevi. Hotellet är fint både på utsidan och insidan, kändes lite exklusivt. Blev incheckad av en väldigt trevlig tjej (Fredrika). Strax efter incheck knackade en städerska på och frågade om jag behövde något, det var nog en slump, men ändå. Rummet var i en bra storlek, så även badrummet. Smart-TV med bra kanaler och streamingappar. Jätteskön säng med sköna kuddar och täcken. Plus att man inte bäddade eller la fram handdukar för en, som vissa hotell gör när man reser ensam, då jag uppskattar flera kuddar och handdukar. Frukosten var väldigt bra och på kvällen var det lika trevligt att ta ett glas i baren. Det enda jag har att anmärka på är att jag hittade svarta hårstrån på flera ställen i rummet, tex sängen och badrummet.

Restyp: Reste i arbetet
Tack soa483
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2023

Bästa gäst,

Tack så mycket för att du delar med dig av er upplevelse och tack för värdefull feedback!

Vi tar med oss dina ord i vårt arbete att göra upplevelsen ännu bättre.

Vi hoppas att du haft en härlig vistelse i Göteborg och att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 7 oktober 2023 från mobil enhet

Då vi ska på ett event och behöver äta frukost innan för att prata ihop oss, väljer vi Posthotellet.

Vi har bott här vid konferenser, haft fester på hotellet och det har alltid varit toppen.
Atmosfären är härlig och ibland kan man råka på någon kändis, om man är road av det.
Vi blir förvarnade om att det kommer vara mycket gäster, vilket visar sig stämma. Man får boka in sig på en tid, vilket är klokt med tanke på mängden gäster.

Frukosten har det mesta man kan önska sig, dock är våra pannkakor sega. Dags för våffelmaskiner där man kan grädda själv?
Vid kontakter med personal i receptionen eller vid frukosten möts man av trevliga tjejer och killar.
En detalj som roar oss mycket, är robotarna som kör runt med disk.

Vi fortsätter mätta och nöjda ut i den svala göteborgsluften.

Tack Goldie564321

Bästa gäst,

Vi hoppas att ni haft en härlig dag i Göteborg och att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 17 september 2023

Har bott på hotellet i 3 nätter september 23.
Fick mycket bra hjälp av chefen och en personal vid frukost serveringen. Har matallergi. Fint bemötande förståelse och kunskap om matallergi. Kände mig trygg när jag åt frukosten. Ett stort tack till Er båda. Kommer gärna åter. Hälsningar Adam från Örebro

Datum för vistelsen: september 2023
Tack BoJ194

Bästa Adam!

Vilken fantastiskt fin review du tar dig tiden att ge oss!

Vi är så tacksamma för feedback och glada att du väljer oss. Frukosten är bästa starten på dagen coh självfallet gör vi vårt bästa för att alla ska få en härlig frukost. Tack för dina fina ord!

Vi ser fram emot att ses igen. Må fantastiskt tills dess!

Omdömet skrevs 11 september 2023

Underbar miljö fantastiskt personal. Allt du kan behöva finns på hotellet och skulle du inte finnas så bor man mitt i Göteborg och kan lätt ta sig med spårvagn överallt. Ett perfekt hotell om eu är där med vänner eller familjen.

Datum för vistelsen: september 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack alundi935503
Clarion Hotel Post Strawberry, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2023

Bästa gäst!

Vilken fantastiskt fin review du tar dig tiden att ge oss!

Vi är så tacksamma för feedback och glada att du väljer oss.

Hoppas att vi ses snart igen. Må fantastiskt tills dess!