1 376 kr
1 376 kr
Algotels
Ane
Sverige
Fint hotell nära till allt..,
Omdömet skrevs 5 juli 2023från mobil enhet
Fint hotell som ligger nära till allt och till centralstationen. Takpoolen var suveränt att besöka. Relax och sol. Det som sätter ned betyget är det dåliga bemötandet i receptionen. Rummet var dammigt och inte städat. Inte trevligt. För övrigt väldigt trevligt hotell. Finns allt.
Datum för vistelsen: juli 2023Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
995 kr
    1 112 kr
0.7 km från Clarion Hotel Post
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 1 juli 2023

Mycket bra rum med jätte sköna sängar - Deluxe dubbelrum. Toppen bra frukostbuffé. Härligt att kunna bada i hotellets rooftop pool med den häftiga utsikten därifrån. Trevlig och vänlig personal som gjorde att vi kände oss välkomna. Ett mycket trevligt hotell dit vi gärna återvänder.

Tack Anne B
Clarion Hotel Post VRÅ, Gästservice/reception på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2023

Bästa Anne!

Tack så mycket för att du delar med dig av er upplevelse och tack för värdefull feedback!

Vi hoppas att ni haft en härlig vistelse i Göteborg och att vi ses snart igen!

Maria
Receptionen

Omdömet skrevs 30 juni 2023

Hotellet har ett kanonläge och en känsla av ett trevligt mindre hotell men med enorm kapacitet. Passar perfekt vid evenemang som som fotboll, hockey och spelningar. Missa inte takbarer och spa vid fint väder.

Tack andersjordell
Isabella Handberg, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2023

Bästa Anders!

Vilken fantastiskt fin review du tar dig tiden att ge oss!

Vi är så tacksamma för feedback och glada att du väljer oss.

Hoppas att vi ses snart igen. Må fantastiskt tills dess!

Receptionen

Omdömet skrevs 29 juni 2023 från mobil enhet

Medelmåttigt, lever man på gamla meriter? Lite slitet, lite ofräscht. Hög musik vid frukostbuffén, hör inte vad mitt sällskap säger. Funderar på om det är en strategi man har för att få upp tempot och kunna klämma in alla frukostgäster i tid. Sammanfattningsvis får besökaren en känsla av desperata försök att hålla måttet men hotellet och dess personal räcker inte till.

Rumstips: Undersök andra hotell.
1  Tack Nea H

Bästa Nea!

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss en recension, det uppskattar vi verkligen!

Vi jobbar ständigt med att förbättra gästupplevelsen på hotellet och tar med oss dina ord i det arbetet.
Sommaren är vår absoluta högsäsong och vi har massa fina gäster på hotellet. Alla brukar vilja äta frukost samtidigt, men däför har vi delat upp det i sittningstider och öppnat upp en extra frukostsal på sommaren. Om musiken upplevdes som hög så hade personalen gärna hjälpt till att sänka volymen lite.

Hoppas ni haft en härlig vistelse hos oss och att vi ses snart igen! Tills dess, ha det så jättefint!

Omdömet skrevs 26 juni 2023

Det som var en cocktailinstitution som stoltserade med världsmästare inom mixologi i personalstyrkan har reducerats ner till en väldigt temporär bar på en sparsmaka inredd terass. Baren i den stora salen fanns inte längre och baren på nedervåningen var stängd. När baren låg i den stora, fantastiska salen på andra våningen kändes det som att dricka drinkar i en Bondfilm. Nu kändes det mer som att köpa grogg i luckan på Sibylla. De som står i baren har blivit av med sina uniformer och de såg inte ut att ha lika roligt på jobbet längre vilket märktes på drinkarna. De var ok, inte helt fantastiska som de brukade vara. Jag kommer att sakna postbaren.

Rumstips: Det finns bättre barer.
1  Tack Tobias G

Bästa Tobias!

Postbaren har härliga bartenders som levererar goda drinkar och bra service! Besök oss gärna igen så du får en helt annan upplevelse än denna.

Glad sommar!

Omdömet skrevs 7 juni 2023

Väldigt trevligt och personligt hotell trots att det är så stort. Fantastisk frukost där inget saknades. Trevligt bemötande av all personal. Läget precis vid Centralstationen och nära Nordstan kan inte bli bättre.

Tack veronikahavner
Isabella Handberg, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2023

Bästa Veronika,

Vilken fantastiskt fin review du tar dig tiden att ge oss!

Vi är så tacksamma för feedback och glada att du väljer oss.

Hoppas att vi ses snart igen. Må fantastiskt tills dess!