3 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Expedia.com134 US$
ZenHotels.com138 US$
Omdömet skrevs 16 oktober 2022

Underbar personal, hjälpsamma och välkomnande! Rummet vi bodde i över en natt var magiskt bra på alla vis! Rent, fräscht och stilrent! Sköna sängar och kuddar. Finns absolut ingenting att klaga på. Tyst och stillsamt på rummet. Frukost to go tog vi och den var suverän med olika valmöjligheter på ett smidigt sätt! Hade rankat högre än 5/5 om jag kunde! Helnöjd!

Rumstips: Boka på Clarion och njut!
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack David E
Isabella Handberg, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2022

Omdömet skrevs 9 oktober 2022

Rummet var toppen. Snyggt inrett, sköna sängar och tyst på 12:e våningen. Fantastisk utsikt!
Det var nattklubb på bottenvåningen, så vi var extra glada att vi fick rum högt upp.
En sak drog ner betyget och det var stressen vid frukosten. Helt hysteriskt att hämta det man ville ha från buffen. Vill man äta sin frukost i lugn och ro bör man be att få den på rummet, om det går.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack suswed
Isabella Handberg, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2022

Bästa gäst,

Tack så mycket för att du tog dig tiden att svara på dessa frågor och för att du delar med dig av din upplevelse!

Vi tackar för värdefull feedback och tar den med oss i vårt framtida arbete för att förbättra gästupplevelsen på hotellet.

Hoppas att ni haft en härlig vistelse i Göteborg och att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 26 september 2022 från mobil enhet

Otroligt fin och god frukost, en av de bästa jag har varit på.

Har alltid fått fint rum med otrolig utsikt.
Dottern älskar detta hotell, pga lyxig frukost underbara rum och cool byggnad.

Alltid väldigt glad och trevlig personal.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Annika S

Bästa Annika,

Omdömet skrevs 26 september 2022

Fantastisk service genom hela vistelsen. Vi mötte flera personer som tog hand om oss, och det var rätt igenom hög servicegrad. Alltid oss som kund i fokus - ingenting omöjligt. Att få tillbringa en av de viktigaste dagarna i sitt liv här kändes oerhört tryggt.
Prisvärd svit med fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: september 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack johannese2013

Bästa Johannes,

Omdömet skrevs 24 augusti 2022 från mobil enhet

Underbar vistelse på Posthotellet i samband med Håkan Hellström-konsert på Ullevi! Trots mycket gäster på hotellet fick vi exceptionell fin hjälp att checka-in, tack Emma och Diana för fin service i receptionen!
Rummet var klockrent med helig utsikt över Ullevi! Middagen på Norda var fantastisk och har ni möjlighet så testa gärna deras skaldjursplatå (en personlig favorit)!
Erika och Isabell och all annan underbar personal förgyllde såklart vår middag på Norda!
Och frukosten på Clarion kan ju inte bli annat än bäst!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack swedishadventurer