2 personer tittar på det här hotellet
Trip.com
Priceline114 US$
Prestigia.com117 US$
Omdömet skrevs 14 juli 2022

Fint hotell med centralt läge och underbar service.
Kommer definitivt tillbaka speciellt i Restaurang Norda. God mat, och vi fick en minnesvärd kväll när vi har firat vår bröllopsdag, tack vare Erika.

Tack gracel427
Omdömet skrevs 14 juli 2022

Mitt i Nordstan, nära till allt och lätt att ta sig iväg med tåg, spårvagn och buss! Stora fina rum, trevlig personal som var väldigt serviceinriktade och bra frukost! Vi parkerade bilen i p-huset Nordstan, smidigt!

Tack hammarstromemelie
Omdömet skrevs 10 juli 2022

Bästa läget, bästa barhänget i solen, nice takpool, fina rum med utsikt, frukosten grym, otroligt sköna sängar och lyxiga sängkläder, gymmet var ok, hit kommer jag tillbaka igen på semester och laddar batterierna..

Tack Henrik P
Omdömet skrevs 25 juni 2022 från mobil enhet

Hotell Post är väldigt fint. Vi hade ett deluxe-rum som var som en liten minisvit. Jättestor toalett med badkar, avskilt wc samt avskild dusch. Frukosten var otroligt fin med allt man kan tänka sig och fina restauranger.
Det enda negativa var att vårt rum inte blev städat första dagen eftersom vi hade hängt upp "stör ej" skylten till ca 11.00 och hängt upp "städa rummet"-skylten vid 11.00. Kan ändå rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Ingaper
Omdömet skrevs 16 juni 2022

Det enda jag saknade var heltäckningsmatta på rummet annars var det toppklass på precis allt! Vilket hotell! Är så nöjd med servicen från både reception och framförallt restaurangen Norda :) kommer åter redan i augusti!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Elfgrena