FindHotel
Priceline130 US$
Prestigia.com134 US$
Omdömet skrevs 16 juni 2022

Det enda jag saknade var heltäckningsmatta på rummet annars var det toppklass på precis allt! Vilket hotell! Är så nöjd med servicen från både reception och framförallt restaurangen Norda :) kommer åter redan i augusti!

Tack Elfgrena
Omdömet skrevs 12 juni 2022

På det hela väldigt nöjd med vistelsen (1 natt - bonusnatt Clarion). Frukosten mycket varierad men skulle vinna på bättre varmhållning av varmrätterna (varför måste detta vara så svårt...).
Personalen mycket trevlig och tillmötesgående!
Lite tråkig utsikt mot en innergård men vi hade inga större förväntningar eller önskemål eftersom vi vi skulle tillbringa kort tid på rummet. Helt OK alltså men det kan ju vara bra att komma ihåg att påpeka vid bokning om man vill ha något annat kanske.

Tack Bobamackara
Omdömet skrevs 8 juni 2022

Bra överlag men kan bli ännu bättre genom mer flexibel och tillmötesgående service. Mycket bra service och bra städning. Läget kan inte bli bättre med närhet till tåg, spårvagn och centrum. Efterlyser mer serviceinriktad och trevlig personal i receptionen. Kändes lite som löpande band. När vi kom var det bara en person som jobbade i receptionen.

Tack Escape50022197154
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Det bra läget som hotellet har var det mest positiva. Servicen var helt ok med några undantag. Trångt och rörigt vid frukost, stökigt i rummet bredvid vårt långt in på natten och vad jag vet gjordes inget åt det. En kudde som saknades på rummet kom 4 timmar efter att vi sa till, kl. 23.30 när vi låg oss och sov sedan ett par timmar.

Tack Getaway32828833563
Omdömet skrevs 30 maj 2022

Internationell bra standard på hotellet, facilitet, service och mat! Läget också toppen Rekommenderar starkt! Fortsätta med detta
Vi hade någo mindre säng än önskat, men skön säng ändå. Vi hade standard rum. Den är bra standard. Bara vi ör vanar med större rum.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack 28AnnieC