4 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Priceline130 US$
Prestigia.com134 US$
Omdömet skrevs 8 juni 2022

Bra överlag men kan bli ännu bättre genom mer flexibel och tillmötesgående service. Mycket bra service och bra städning. Läget kan inte bli bättre med närhet till tåg, spårvagn och centrum. Efterlyser mer serviceinriktad och trevlig personal i receptionen. Kändes lite som löpande band. När vi kom var det bara en person som jobbade i receptionen.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Escape50022197154
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Det bra läget som hotellet har var det mest positiva. Servicen var helt ok med några undantag. Trångt och rörigt vid frukost, stökigt i rummet bredvid vårt långt in på natten och vad jag vet gjordes inget åt det. En kudde som saknades på rummet kom 4 timmar efter att vi sa till, kl. 23.30 när vi låg oss och sov sedan ett par timmar.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Getaway32828833563
Omdömet skrevs 30 maj 2022

Internationell bra standard på hotellet, facilitet, service och mat! Läget också toppen Rekommenderar starkt! Fortsätta med detta
Vi hade någo mindre säng än önskat, men skön säng ändå. Vi hade standard rum. Den är bra standard. Bara vi ör vanar med större rum.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack 28AnnieC
Omdömet skrevs 16 maj 2022 från mobil enhet

Vilket skämt. Stort party på hotellet en måndag kväll som ska pågå till minst midnatt. Ingen info vid bokning eller incheckning. Sjuk dåligt! Har viktiga möten inplanerade från tidig morgon.
Dålig respons från receptionen vid klagomål, skyller på att vakten läst fel?!?Sämst på väldigt länge helt enkelt.

Datum för vistelsen: maj 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack AliceDomsten
Omdömet skrevs 21 april 2022

Läget är helt perfekt; mitt i Göteborg vid Centralen. Det här är ett stort hotell och stora hotell har ju egenheten att kunna kännas opersonlig, och så är det även här. Inget egentligt problem, bara den där känslan av att vara osynlig. Snabb, effektiv och vänlig incheckning. Utmärkt rum, i bra storlek. Fantastisk frukostbuffé. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Jörgen D