Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com114 US$
Tripadvisor114 US$
Priceline114 US$
Travelocity114 US$
Prestigia.com117 US$
Omdömet skrevs 31 mars 2022 från mobil enhet

Katastrof på alla plan näst sämsta hotell jag har bott på. Nonchalant personal vid incheckning. Ryckte på axlarna när jag ställde en fråga. Glömde informera mig att det är 10 trappsteg från hissen till korridoren där vårt rum ligger. Får inte lyfta något pga ryggproblem. Svårt att öppna låset krånglade in och ut. Tv funkade inte. Iskallt på badrumsgolvet som saknade en liten duschmatta som vi är vana vid. Skohorn måste du ta med dig hemifrån.

Blev tilldelat bord för alla vid frukost. Skylten man fick ”Reserverat 8.30 till 9.15” har aldrig varit med om tidsbegränsad frukost på ett hotell. Alla varmrätter var kalla. Pannkakor äggröra bacon. Juice smakade vatten. Apelsinjuice var på ett annat ställe. Kaffemaskinen skvätte på min vita blus. Paret som kom precis när vi gick fick bara en frukostpåse eftersom de har inte bokat trots att det fanns lediga bord.

Läget är det enda positiva. Priserna var högre än vanligt eftersom det var Bubbelmässa. Bo på ett annat ställe som är mer prisvärt.

Rumstips: Bo inte här. Ingen har informerat oss om parkeringsmöjligheter.
Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Cha727
Omdömet skrevs 28 februari 2022

30 minuters kö till incheck (trotts inceck via app innan). Enda tiden för frukost var 7.30-8.00. Extremt märkligt att man tar emot fler gäster än man klarar av att betjäna. Generellt slitet på rummet. Kantstött och slitet. Läget dock det bästa i stan och atmosfären i baren trevlig och avslappnad. Bra personal i baren! Trevlig personal i receptionen. Inte deras fel att de har korkade regler kring frukost etc.

Tack peos74
Omdömet skrevs 22 februari 2022

Fräscht, fin inredning och fantastisk frukost! Tyst på rummet, sov gott, och ändå mkt centralt bra läge. Snart tillbaka. Gott bubbel på rummet, och badkaret var plus i kanten. Gillade Ritualsprodukterna i badrummet.

Tack Lisa J
Omdömet skrevs 13 februari 2022

När vi anlände vid 12-tiden så upplystes vi om att incheckning inte kunde ske förrän kl. 15. När vi återkom denna tid så var hela hotellobbyn full med folk som ville checka in med vansinniga köer (varför inte lämna nycklarna vid ankomst och informera om att rummet är tillgängligt efter 15?). Ständiga utrop från jv-stationen hela första natten - fick byta rum till ett, där det istället skramlade fram spårvagnar precis utanför fönstret hela natten. Frukosten serverades vid utställda bord i en stor steril konferenssal och efter att vi satte oss ned vid erhållen tid kl. 10, så dukades plötsligt frukostbuffén bort kl. 1030! I "Skönhetsfabriken" blev vi upplysta om att vi måste vara därifrån inom en timme (relax????). Vi har framfört våra synpunkter skriftligen till hotellet men inte ens erhållit en reaktion på tre månader.

Rumstips: Undvik tider då det riskerar att vara många gäster på hotellet. Undvik rum, som vetter åt jv-stationen eller mot gatan med spårvagnar.
Datum för vistelsen: november 2021
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 10 februari 2022

Personalen fick mig att må som en kund. Trots lite strul med en hiss, så hjälpte de mig på ett sådant fint sätt att jag reflektera knappt över det. Jag kände mig som en stamgäst, fast att jag endast bott där 4-5 nätter totalt

1  Tack peterpX9566FA