2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
SPARA 18 US$
SPARA 18 US$
Orbitz.com150 US$
eDreams160 US$
Trip.com168 US$

Pågick party på rummen som gjorde att vi bara fick 3,5 timmes sömn. Trots tillsägelser via reception och direkt så hände inget. Hela vistelsen förstördes och ingen hjälp eller kompensation från hotellet. Kommer aldrig att bo där igen.

Tack travel2getaway

Läget, lokalerna, servicen, restaurangerna och barerna, frukosten med tre olika sorters sill och lax. Allt som jag önskar mig av ett hotell finns här i överflöd. Och till sist. Restaurang Nordas grillade halv special är nummer ett på min lista över hotellmat i det här landet. Gourmetkorv, grillat bröd, en stor portion Skagenröra, fint mos med stekt lök uppe på och en perfekt stark senap. Godare blir det inte i min värld...

Tack Bitte J

Mitt första besök på hotellet. Och jag blev mycket positivt överraskad. Allt höll högsta klass. Rummen, servicen, läget, personalen, frukosten och utbudet av träning, avslappning, bad och inte minst utsikten från de övre våningsplanen.
Min enda invändning var musiken och ljudvolymen i den stora baren vid entrén. Alldeles för hög volym och märklig 'musik' för att vara en lördag eftermiddag/tidig kväll.
Lite mer mysig lounge-känsla hade varit önskvärt. Med tanke på den breda blandningen av åldrar som besökte baren vid den tidpunkten.

• Restyp: Reste ensam
Tack torjeanson
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Så nöjd med vår övernattning! Serviceminded personal under hela vistelsen, fina rum och en god frukost. Enda tråkiga med frukosten var att gästerna behöver spridas ut pga pandemin och drottningsalen var inte så mysig att sitta i, men bra lösning helt klart! Vi kommer snart igen på en staycation

Tack Relax55477098409
Omdömet skrevs 1 maj 2021

Det fina läget, eftermiddagssolen på terrassen och den stora frukosten gjorde upplevelsen toppen! Toaletten stor och fräsch. Uppskattar särskilt att det serverades normal frukost och inte små coronatallrikar

Tack Ida H