Kostnadsfri avbokning till den 21-08-15
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Expedia.com149 US$
eDreams160 US$
Orbitz.com149 US$
Omdömet skrevs 21 maj 2021

Läget, lokalerna, servicen, restaurangerna och barerna, frukosten med tre olika sorters sill och lax. Allt som jag önskar mig av ett hotell finns här i överflöd. Och till sist. Restaurang Nordas grillade halv special är nummer ett på min lista över hotellmat i det här landet. Gourmetkorv, grillat bröd, en stor portion Skagenröra, fint mos med stekt lök uppe på och en perfekt stark senap. Godare blir det inte i min värld...

Tack Bitte J
Clarion Hotel Post VRÅ, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Post, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för det fantastiska omdömet, kom snart tillbaka till oss! Bästa hälsningar Tove

Omdömet skrevs 18 maj 2021

Mitt första besök på hotellet. Och jag blev mycket positivt överraskad. Allt höll högsta klass. Rummen, servicen, läget, personalen, frukosten och utbudet av träning, avslappning, bad och inte minst utsikten från de övre våningsplanen.
Min enda invändning var musiken och ljudvolymen i den stora baren vid entrén. Alldeles för hög volym och märklig 'musik' för att vara en lördag eftermiddag/tidig kväll.
Lite mer mysig lounge-känsla hade varit önskvärt. Med tanke på den breda blandningen av åldrar som besökte baren vid den tidpunkten.

• Restyp: Reste ensam
1  Tack torjeanson

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Så nöjd med vår övernattning! Serviceminded personal under hela vistelsen, fina rum och en god frukost. Enda tråkiga med frukosten var att gästerna behöver spridas ut pga pandemin och drottningsalen var inte så mysig att sitta i, men bra lösning helt klart! Vi kommer snart igen på en staycation

Tack Relax55477098409

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Det fina läget, eftermiddagssolen på terrassen och den stora frukosten gjorde upplevelsen toppen! Toaletten stor och fräsch. Uppskattar särskilt att det serverades normal frukost och inte små coronatallrikar

Tack Ida H
Omdömet skrevs 26 april 2021

På rummet i sängen fann vi ngn annans långa hårstrå. På rummet fungerade inte incheck kortet, då dey glappade stängdes elekronik/lampor av ett par ggr.
Vi fick inget bra hälsnade vi incheck där de bara kunde peka var allting var. Vi valde hotellet pga av deras pool, och sades att kommer man tidigt till incheck var det lugnt att få plats. När vi kom 15.20 var poolen fulltecknad och vi fick inte ngt i gengäld. Dåligt! Dålig service och halvstädat.
Ytligt trendigt hotell men ful service.
Föredrar Scandic tills nästa gång.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Rebecca_Angelika